vituttaa ääliömies
Mä olen raskaana, rv 35, vauva syntyy kohta. Lääkäri on kieltänyt kaikenlaisen kantamisen jo monta viikkoa sitten, mun pitäisi levätä ja ottaa rennosti kun vauva on jo laskeutunut ja paikat alkaneet pehmentyä.
Eli olen miehelle sanonut, että en saa käydä kaupassa. En saa kantaa kasseja. Muutaman kerran olen pyytänyt miestä menemään kauppaan, ja onkin tosi kiva kun hän tuo yhden maidon, yhden jugurtin ja omenan (nyt mä ehkä vähän liioittelen). Joka tapauksessa, hän ei mitenkään ikinä kanna kotiin sellaista määrää ruokaa, että meidän monilapsinen perheemme saisi siitä edes kahdeksi päiväksi syödäkseen. Mua niin vituttaa olla pyytämässä koko ajan, että voisitko käydä siellä kaupassa, voisitko ostaa ruokaa, voisitko miettiä, mitä syödään, voisitko siivota jälkesi, voisitko laittaa kenkäsi kaappiin, voisitko viedä nuo pahvilaatikot varastoon, voisitko imuroida, voisitko tehdä jotakin. Jos imuroi, jättää imurin keskelle lattiaa ja huonekalut hujan hajan. Jos tiskaa, ei ainakaan tiskaa kaikkia astioita. Ikinä ei tiskaa ruokailuvälineitä. Ei vittu ikinä. Ja jos minä tiskaan ne ruokailuvälineet ja pyydän häntä tiskaamaan loput, niin jättää kattilat ja muut inhottavammat pestävät pöydälle, kun ei ne mahtuneet kuivumaan. Koska niitä ei voi ilmeisesti pyyhkeellä kuivata ja laittaa suoraan kaappiin. Mä en jaksa.!
Ajaa partansa, niin on lavuaari täynnä sitä karvamoskaa. jne.
Kommentit (28)
Jeesus kun rakastan sitä omaa puolisoani aina vaan enemmän... Ja siis kaikki ei mene kuin strömsössä, vaan se, ettei kumpikaan sitä vaadikaan. Ja hei, vihjailu on typerintä. Pyydä suoraan mutta kohteliaasti mitä haluat, kyllä se siitä
Ja monesko lapsi sinulle on tulossa tämän lapsimiehesi kanssa?
Minua i-h-m-e-t-y-t-t-ä-ä, että miten tällaisen puolison itsellesi ottanutkin kun ap:n kertoman perusteella mieshän on selvästi monilapsisen perheen yksi lapsista, joka ei kykene ottamaan vastuuta yhteisestä arjesta. Ja tämä varmaan tuli totaalisena yllätyksenä vasta nyt kun lapsia - en tiedä tosin kenen lapsiaja mistä tulleita, mutta jotka ilmeisesti kuitenkin kaikki/ tai osa asuvat samaa taloutta
ja kotia kuin ap ja hänen "miehensä."
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:32"]
Ja monesko lapsi sinulle on tulossa tämän lapsimiehesi kanssa?
[/quote]
Lasten iätkin kiinnostaa...ovatko hekin asuneen ilmaisessa hotellissa täysylläpidolla tähän asti.
Mä en ymmärrä(ei minun tarvitsekaan) näitä perheitä ja näitä naisia, jotka tekevät vuosia kaiken. Mies ja lapset ovat vain vapaamatkustajia ja sitten tuleekin yllämainuttu tilanne, eikä kaikki sujukaan yhtäkkiä sujuvasti. Miehet tekee noin ihan samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan, koska voivat.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:57"]
Kiitokset vastauksista. Tottakai on oma vikani, mitäs ryhdyin lisääntymään ja niin edelleen. Ehkä osalla vastaajista jäi huomaamatta alkuperäisestä viestistäni se seikka, että tilanne on nyt siis muuttunut. Ennen olen pystynyt hoitamaan tietyn määrän kotihommia ja fyysisesti raskaampia töitä, nyt en pysty. Tilanteessa on siis tapahtunut muutos, jota mies ei tajua. Kun ei jumalauta pysty kantamaan sitä kauppakassia, niin ei pysty. Enkä ole mitenkään salannut asiaa, vaan kertonut miehelle, monta viikkoa sitten. Ja mitä tekee mies? Kysyy mitä tarvitaan kaupasta? Menee kauppaan? Ei. Ei kyllä tasan yhtään mitään.
Toki voin tehdä listan. Olen monta kertaa tehnytkin. Mitä tekee mies? " En löytänyt maitoa kaupasta. Siellä oli banaanit/omenat tms loppu. Ei siellä ollut jugurttia." Tuo kotiin pienen pussillisen tavaraa, just sen verran, että iltapala saadaan aikaiseksi. Ei mieti yhtään oma-aloitteisesti, että mitäs söisimme huomenna. Mitäs lapsille harrastuksiin eväiksi. Mitäs vaimolle huomenna lounaaksi.
Että toki voin tehdä listan, mutta se ei tarkoita, että mies tuo ne tavarat kaupasta. Toki voin pyytää menemään kauppaan uudestaan. Mutta oikeesti, ei kai se ole normaalia, että mun tarvii aikuista miestä pyytää tällaisessa tilanteessa osallistumaan?
EIhän tämä tietenkään ole teidän ongelma, eli pahoittelut kaikille teille, joilta tulee vittuilua vastaukseksi, sovitaan niin, että on minun oma vikani ja olen tyhmä. Ja kiitos niistä voimahaleista, mä en yleensä niistä perusta, mutta jostakin syystä nyt kaipaan hieman sympatiaa enkä edes kehtaa tästä asiasta tutuille kertoa.ap
[/quote]
Marttyyriksi ei kannata alkaa. Miehesi on tampio. Teille tulee jossain vaiheessa ero kun et enää jaksa tampiomiestä. Tai sitten mies kasvaa aikuiseksi kun kotitöiden ja huollettavien määrä lisääntyy. Sun täytyy pitää itsestäsi ja lapsista huolta.
Epäilen vahvasti löytyykö sellaista pariskuntaa ketä saisi kotityöt ja laskujen maksut jaettua oikeudenmukaisesti. Mua ainaski raivostuttaa ku miehellä on lupa olla vähän sellanen hassuhöntti ettei mukamas osaa tehdä kauppalistaa tai päätellä mitä syötäis tänään ja huomenna. Tai unohtaa maksaa laskuja ajallaan jos äiti on vähän väsynyt. Niih. Voi ressukkaa sentään.
Helvetti mitä sikoja mulla on taistelutovereinani. Pitäkää nyt jumalauta raskaana olevista vaimoistanne paras mahdollinen huoli vitun juntit...
Hommatkaa nyt edes astianpesukone herranjumala ..ei tarvii kenenkään tiskata niitä ruokailuvälineitä. Voi jösses ...sano xeniakin.