Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ole muuta tekemistä kuin kaahailla prätkäromuilla keskellä yötä?

Vierailija
19.06.2021 |

Ajatelkaa nyt pärinäpojat työssäkäyviäkin ihmisiä. Kahdelta yöllä täytyy kaahailla mopoilla ja moottoripyörillä kuin viimeistä päivää, kun itsellä olisi kahden tunnin päästä siitä hetkestä töihin herääminen. Toivottavasti moottorinne leikkaa kiinni tai poliisi saa mahdollisimman monen teistä kaahaajista kiinni ja ruuvaavat kilvet pois. Nautin sellaisesta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä nautin koneen huudattamisesta kesäyössä. Poliisi ei voi mitään jos ei aja ylinopeutta paljoa ja koneen hajotessa uuden pyörän saa seuraavaksi päiväksi.

Vierailija
2/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat ne hirveää rotkotusta pitävät valtavat pyörät joita on ajettava haarat levällään. Nämä poikien pärinäpyörät eivät ole ihan niin pahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä nautin koneen huudattamisesta kesäyössä. Poliisi ei voi mitään jos ei aja ylinopeutta paljoa ja koneen hajotessa uuden pyörän saa seuraavaksi päiväksi.

Menisit töihin.

Vierailija
4/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä ei ole kesäöisin muuta tekemistä, kuin ajella mopoilla ympyrää.

Vierailija
5/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla pärinäkoneilla yöllä asutuilla alueilla ajaminen pitäisi laskea väkivallaksi. Koska sitähän se on, nukkumisen estäminen.

Vierailija
6/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoika huudattaa aamuyössä mopoaan vanhojen ihmisten ikkunoiden alla. "Hei, minä olen olemassa, älkää nukkuko!"

Samaan aikaan hänen luokkatoverinsa kierähtää raukeana tyttökaverinsa viereen nukkumaan kaikin puolin kylläistä unta.

Vierailija
7/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinipoika huudattaa aamuyössä mopoaan vanhojen ihmisten ikkunoiden alla. "Hei, minä olen olemassa, älkää nukkuko!"

Samaan aikaan hänen luokkatoverinsa kierähtää raukeana tyttökaverinsa viereen nukkumaan kaikin puolin kylläistä unta.

No en usko, kyllä nuorena ehtii kaahailla vaikka olisi tyttöystäväkin. 

Vierailija
8/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä itä-Uudellamaalla poliisi ei ainakaan hoida lakisääteistä tehtäväänsä pätkääkään noiden liikennevalvonnassa.

Vierailija
9/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoihin 20 vuoden ikäraja, ja alle 500 kuutioiset kiellettävä. Isommissa kun on sentään miehekkäät sävelet.