Naapurin jo keski-ikäinen yksinäinen nainen läksi pliseeratussa hameessa ja olkalaukku olallaan
jonnekkin. Täytyy seurata palaako yksin vai kaksin jonkun miehenpuolen kanssa.
Kommentit (46)
Voi kauhistus sentään!
Älä nyt vaan poistu ikkunan äärestä elämään elämääsi vaan seuraa kenet se tuo kotiin!
Karmeen näköstä, jos keski-iän ylittäneet pukeutuu vähiin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on pliseerattu hame?
Piti googlettaa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle onkin jännitystä ja vahtimista. Puumat on kovassa huudossa ja sifonkisen pliseeratun hameen helma viekoittelee uroksia kesäyössä. Toivottavasti et tikahdu kateuteesi?
Mistä tiedät vaikka naisella olisi ikäisensä mies? Ei silloin ole mikään puuma.
Vierailija kirjoitti:
Karmeen näköstä, jos keski-iän ylittäneet pukeutuu vähiin vaatteisiin.
Ei välttämättä liity tähän tapaukseen. Pliseerattu hame voi olla lyhyt, pitkä, keskimittainen.
Kroppa se sanelee vähäpukeisuuden karmeuden.
Aloitus kertoo ap:n likaisesta mielikuvituksesta. Entäpä jos se leidi menikin johonkin uskonnolliseen kokoukseen noin tyylikkään kuuloisissa vetimissä?
T. Nuorehko nainen
Vierailija kirjoitti:
Pliseerattu hame on nyt muotia. Viimeksi 70-luvulla.
Kukaan alle 60-vuotias tosin ei käytä tuota sanaa. Fakta.
Keski-ikäinen nainen ottaa mitä haluaa. Verhonraostakurkistelija voi vain kuvitella mitä.
Varmasti löytyy joku hänellekin, jos vähän vanhempi ja eronnut mies kelpaa.
Mäkin oon keski-ikäinen sinkkuna elävä nainen. Oikeesti mulla on rakastaja, mut me tavataan vain salassa. Siihen on syynsä, ettei voida esiintyä julkisesti missään yhdessä.
No siinäpä on sisältöä sunkin elämään. Kummalla teistä sit enemmän...