Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän todella kauniin naisen, joka meni taas naimisiin todella ruman miehen kanssa

Vierailija
19.06.2021 |

Olen 20 vuotta ihmetellyt tuon naisen miesmakua. Ulkonäkönsä puolesta saisi "kenet vain" , mutta sen kaikki miehet on olleet suoraansanoen hirveitä tör ky tur pia. Tämä uusin on uuno turhapuron ja martti syrjän risteytys. Ja aina menee niiden kanssa naimisiin.
Miehet on aina hulttioita ja/tai rikollisia. Mutta ei edes seksyjä pahoja poikia, vaan tosiaan martti syrjä turhapuro-osastoa.

Mikähän tätä naista vaivaa? Huono itsetunto??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on selvästi alkoholisti. Saa ryypätä ja sikailla ja toinen on vaan tyytyväinen että on saanut kauniin puolison. Katselkaapa ympärillenne. Tällaisia pareja on todella paljon

Vierailija
22/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto. Edelliset miehet saaneet uskomaan että on täysin roskaa. Elää omassa maailmassaan missä hänen täydellinenkään ei ole saman arvoinen kuin muiden kasa paskaa. Valitettavasti näin.

jokainen on oman onnensa seppä. mutta naiset ei osaa kantaa vastuutaan edes siitä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on selvästi alkoholisti. Saa ryypätä ja sikailla ja toinen on vaan tyytyväinen että on saanut kauniin puolison. Katselkaapa ympärillenne. Tällaisia pareja on todella paljon

Joo. tottakai ihmisessä on perustavanlaatuinen vika jos ottaa itseään rumemman puolison. 

Vierailija
24/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jännämiehiä. Toivoo, että niistä paljastuu tosielämän James Bond. Tai ainakin Vares.

Vierailija
25/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikilla ei ole samat kauneus ihanteet. Voisi sanoa että ne jotka arvostelevat toisten valintoja, pitäisi kasvaa ja kehittää sitä omaa itsetuntoa.

Vierailija
26/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. tottakai ihmisessä on perustavanlaatuinen vika jos ottaa itseään rumemman puolison. 

Näin se vaan on. Ei se minun keksintö ole

Vierailija
27/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu

Vierailija
28/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerroit enemmän niin teoriani vaihtui. Aluksi ajattelin että pinnallinen tyhmä kysymys, sitä rakastuu kehen rakastuu ei naamaa katsota. Mutta hän on pienen paikkakunnan menevä muija jolla aina vaihtuu miehet ja jopa rikollisliigaan kuuluvan kanssa on, avioituukim usein. Selitys: hän on w & t, ja nuo miehet on varmaan korkeita statukseltaan, niissä hänen piireissään siis huom.

Vierailija
29/29 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruma mies, tai oli mua rumempi kuin tavattiin. Itselläni oli koulukiusaamisen vuoksi niin huono itsetunto että otin ekan joka osoitti kiinnostusta. Ollaan siis oltu kauan yhdessä. Tosi kiva kun käly ja oma äitini myös arvostelleet keskenään mies valintaani ja olivat sanoneet että eivät itse olisi huolineet miestäni. No olikos nää olleet koulukiusattuja....eivät!!!