Tiedän todella kauniin naisen, joka meni taas naimisiin todella ruman miehen kanssa
Olen 20 vuotta ihmetellyt tuon naisen miesmakua. Ulkonäkönsä puolesta saisi "kenet vain" , mutta sen kaikki miehet on olleet suoraansanoen hirveitä tör ky tur pia. Tämä uusin on uuno turhapuron ja martti syrjän risteytys. Ja aina menee niiden kanssa naimisiin.
Miehet on aina hulttioita ja/tai rikollisia. Mutta ei edes seksyjä pahoja poikia, vaan tosiaan martti syrjä turhapuro-osastoa.
Mikähän tätä naista vaivaa? Huono itsetunto??
Kommentit (29)
Jospa mies lähestyy suoraan? Komea mies voi olla hankalampi. Onko naisella kiinnostavaa puhuttavaa?
Onko viinaan menevä tai onko isä ollut hulttio?
Huono itsetunto. Edelliset miehet saaneet uskomaan että on täysin roskaa. Elää omassa maailmassaan missä hänen täydellinenkään ei ole saman arvoinen kuin muiden kasa paskaa. Valitettavasti näin.
Martti Syrjähän on ihan mielenkiintoinen mies.
Martti Syrjä on kymppi johonkin Soiniin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pinkka kunnossa?
Pinkka=rahaa??? No ei oo ollut minusta yhdelläkään rahaa, yhden miehistään tunnen hyvinkin, ja oli työtön siihen aikaan kun olivat naimisissa, ja se mies ei ollut rikollinenkaan, että mitään salapinkkoja ei ole ollut. Nykyään on töissä ja makselee elatusmaksuja. Ei ne muutkaan rahakkaita ole olleet. Tämä uusin kuuluu rikollisjärjestöön, joten kuka tietää mitä pinkkoja on. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Jospa mies lähestyy suoraan? Komea mies voi olla hankalampi. Onko naisella kiinnostavaa puhuttavaa?
Onko viinaan menevä tai onko isä ollut hulttio?
En tunne tätä naista henk. Kohtasesti. On ystävieni ystävä ja tämä on pieni paikkakunta, niin "kaikki tuntee kaikki", toi nainen jotenkin kiehtoo minua kun on niin kaunis ja aina hän menee yhteen jonkun todella karsean miehen kanssa. Tuskin on sinkkuna elänyt koskaan, aina hankkii uuden miehen jos entinen kuolee tai tulee ero, ja sitten mennään taas kihloihin ja naimisiin.
Useinkin menee naimisiin? Miksi miehet ei kestä tätä naista?
Voihan kauniskin nainen olla tyhmä.
Kukaan ei ehdota mun mielestä päivänselvää vaihtoehtoa? Kauniina on nähnyt liikaa pinnallisia ihmisiä, joille sun arvo on pelkässä ulkokuoressa. Samalla silmät avautuu sille mikä ihmisissä on oikeasti tärkeää. Mistäs tiedätte miten hyvä yhteys muilla on? Yhdessä viihtyminen tai rakastaminen ei onneksi ole kiinni hetken kauneusihanteista.
Sitä paitsi kaikilla ei mene elämä niinkuin kirjoissa, harva alkaa rikolliseksi tai ”hulttioksi” pahuuttaan. Yleensä ovat lapsesta asti huonommat kortit saaneita. Useat myös liiankin syvällisesti ajattelevia ja tuntevia ihmisiä joiden olisi pitänyt saada ajoissa hoitoa.
Mitäs Syrjän Martissa on muka vikaa?
On myös niitä, jotka suosivat itseään rumempia tunteakseen ylemmyyttä.
Ja sitten niitä, joille luonne on ratkaisevampi tekijä.
Siis sinä kuolaat jonkun naisen perään, joka vaihtaa aviomiehiä kuin sukkia?
Ehkä ne miehet on komeita sen naisen mielestä.
Rikollisuutta itse ihmettelisin ensimmäisenä, mutta sinä nostat suurimpana ongelmana esiin rumuuden. Melko pinnallista?
Ehkä ne miehet on sitten kuitenkin kohdelleet naista tavalla, jolla hän on kokenut tulleensa hyväksytyksi sellaisena kuin on; kokonaisuudessaan.
En tiedä. Nykyajan deittimaailma on jotenkin niin pinnallinen. Itse ainakin koen törmääväni usein siihen että joku mies on minusta kiinnostunut koska olen "nätti", tai "söpö" tai "sopivan kokoinen". Tavallaan se on ihan imartelevaa ja kivaa, mutta usein tarkoittaa myös hyvin pinnallista lähtökohtaa suhteelle. Toisinsanoen sellainen mies on kiinnostunut usein lähinnä tai ainoastaan sun ulkonäöstä/ vartalosta, ja että mitä seksuaalisia juttuja sun kanssa voisi toteuttaa. Sit välillä harvoin kun vastaan tulee mies joka onkin kiinnostunut sinusta IHMISENÄ, esim. ihan jopa muistaa sun lempikirjailijan tai lempijuoman, tai jakaa sun kiinnostuksen johonkin harrastukseen, tai kehuu sun luonnetta ja kertoo mihin luonteenpiirteisiini on salaa ihastunut niin se on ihan wow-elämys. Ja kun sellaisen miehen kohtaa niin siihen saattaa ihastua vaikka ei oiskaan ihan "omaa tyyppiä".
Miehellä pinkka kunnossa?