Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omg, minua pidetään kuulemma juoppona, vaikka olen absolutisti

Vierailija
19.06.2021 |

Joku naapuri on laittanut sellaisen juorun liikkeelle. Mitä tehdä? Olen ollut edes hiprakassa viimeksi vuonna 2010. 😮 Viikonloput vietän joko kodin ulkopuolella kokonaan muualla tai sitten olen neljän seinän sisällä käymättä edes kaupassa. Kerran kävin perjantaina kaupassa, mutta silloinkaan en osta alkoholijuomia, vaan limsaa korkeintaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan en voi sille mitään, jos nykyisen olemukseni perusteella luulevat juopoksi. Kun siis en nyt voi alkaa hyppelehtiä muiden oikkujen ja kiusaamisen mukaan. Tiedän, että en todellakaan ole juoppo ja that's it. Toisaalta en osaa oikein teeskennelläkään mitään.

En edes tiedä, miten paljon mun pitäisi muuttaa ulkoista olemustani, jotta en vaikuttaisi juopolta, sillä kohdallani se varmaankin liittyy siis kuluneisiin vaatteisiin ja ylikasvaneisiin hiuksiin sekä laittamattomiin kasvoihin. Olen ollut näin boheemi siitä lähtien, kun muutin lapsuudenkodistani.

Meikkaus, hiusten laitto ja värjääminen, tekorusketus tai vaatteiden ostaminenkaan eivät ole mun juttuni. Laitan niitä vain ihan minimin eli haluan olla suunnilleen suihkunraikas ja sellainen normaalisiisti sekä hoikka ja perusterve. Mutta en ala laitella joitain muotovaahtoja hiuksiin tai hiuksia kiinni tai ostaa mekkoja, jakkupukuja ja kauniita kenkiä vain muiden ihmisten vuoksi, kun ei minulla ole miestäkään, ketä voisin koettaa miellyttää.

T. Ap

Joku alapeukutti, mutta minusta ei saa yksinkertaisesti millään keinolla sellaisen näköistä, että joku ei keksisi arvella minua juopoksi. En voi tai edes halua käyttää arjessa tai pyhänäkään pitkiä aikoja itseni pynttäämiseen ja viihdyn rennossa tyylissä.

Tarkemmin analysoiden ehkä nuhjainen tyyli, pitkät luonnontilaiset hiukset, vähän tonttumaiset kasvonpiirteet ja helposti poskilta punoittava herkkä iho varmaan tekevät sen. En siis ole sellainen ryhdikkään uljas siropiirteinen kaunotar, vaan piirteeni ovat juuri päinvastaiset, vaikka elämäntapani ovat terveelliset ja olen hoikka.

Ei kiinnosta vaatteiden ostelu lainkaan. Laitan tosiaan ulkonäköäni vain sen minimin, mitä on pakko. En pidä ulkonäöståni, joten ei motivoi puunailla itseäni. Siltikin on epäreilua epäillä juopoksi, kun olen todella kaukana sellaisesta, suorastaan toinen ääripää.

T. Ap

Ite alapeukutin tolle "kun ei ole miestäkään, ketä koettaa miellyttää". Muuten olen ihan samaa mieltä tekstisi kanssa, muttei naisen elämäntehtävä ole mielestäni eikä minulle millään tapaa miehen miellyttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi