Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä pikkuseikat voivat nostaa miehen tasoa?

Vierailija
19.06.2021 |

Oletetaan ettei nyt puhuta rahasta tai ulkonäöstä.

Tanssitaito. Lavoilla on miehiä niin vähän, että saavat helposti sievän ja nuoren seuralaisen.

Kommentit (1086)

Vierailija
561/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli sienikuivuri kun tavattiin, laitteli sillä suppilovahveroita talveksi. Oli jotenkin oikeasti sellainen positiivinen pikkujuttu, muistan miten useampi kaveri jolle tuon mainitsin piti ehdottomana plussana.

Ihana!

Vierailija
562/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon ammatti vaikuttaa siihen, että 170 cm pitkä tai tuota lyhyempi mies saa naisen?

Yksistään se ei paljoakaan. Kokonaisuus ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavoilla saa kyllä tanssia mukavasti, mutta pidenpään suhteeseen ei näistä yleisistä naisista ole kuin aisureille.

Vierailija
564/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitaidolla ei ole paskankaan merkitystä.  Paitsi jos mies on ammattitanssija, tosin ne taitaa olla kaikki homoja tai ainakin liian moni.

Miehellä on oltava asiat kunnossa, edes joku koulutus ja ainakin vahva pyrkimys tehdä työtä.  Siinä on ne perusasiat.  Mikään tanssitaito ei korvaa pätkääkään, jos noista jokukin puuttuu.  Parkettien partaveitsi -luusereita on ollut aina, kuvittelevat sen riittävän. Valitettavasti aina jollekin on riittänytkin.  

Rahalla ei siis ole sillä lailla merkitystä, että sitä pitäisi olla hirveän paljon.  Riittää, kun sitä on sen verran,. että toimeentulo on turvattu ja että se pysyy hallussa.  Kokemus on miehestä, jolla oli itse asiassa erittäin hyvä palkka, mutta ei koskaan rahaa.  Koska ei osannut yhtään hallita raha-asioitaan.  Oli aina mankumassa toisilta rahaa ja tekemässä velkaa,  josta ei tiennyt, että se pitää maksaa takaisinkin.  Ei, se oli ikään kuin taivaasta saatua rahaa, josta ei tarvinnut huolta myöhemmin kantaa.   Velkojat oli vaan inhottavia ja ilkeitä ihmisiä, jotka häntä sitten vainosivat.

Ja oli oikein hyvä tanssimaan, kyllä.  

Vierailija
565/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nostaa tasoa todella paljon, kun mies ei ole facessa, instassa tai muutenkaan someta.

Vierailija
566/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittotaito, mikä instrumentti tahansa.  Harmonikansoittajat on yleensä tosi symppiksiä.  Ja jos mies osaa soittaa viulua, se ei voi olla mikään täysi pottupää.

Ihailen suuresti myös niitä paikkakuntani nuoria miehiä, joilla on pokkaa laulaa kirkkokuorossa, vaikka eivät edes ole mitään seurakuntanuoria.  Heillä on vaan hyvä lauluääni ja ovat suostuneet, kun on pyydetty mukaan.  Yksi on ammatiltaan taksikuski.  Minusta siinä on jotain kunnioitettavaa.

Vierailija
567/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt löytys syy mun ikisinkkuuteen:

- Rumat, isot ja vinot hampaat

- Pitkäaikaistyöttömyys (13v)

- Ruma naama

- En lue kirjoja enkä katso uutisia

- Epäsosiaalinen ja ujo

- Merkonomin tutkinto

- Ei autoa eikä ajokorttia

- 0 ystävää

- En voi sietää lapsia

Positiivisempaa:

- Siistit vaatteet, takki 230e, koru 218e ja kengät 249e

- Hienosti sisustettu koti

- Lenkkeily

- Olen hoikka

- Trimmatut kulmakarvat ja parta

- Tuoksun aina hyvälle kun meen ulos

- Rakastan eläimiä

Ihan ok, tosin miinusta noin kalliista korusta jos ei ole joku älykoru ja sitten toinen miinus tulee autottomuudesta ja isompi ettei edes ajokorttia tossa tapauksessa pitäis olla rahaa millä maksaa taksit se olisi ainut pelastus.

Vierailija
568/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus mutta kohteliaisuusessa on kaksi huonoa puolta: huonontaa voi jos olet kohtelias ja sanot mitä nainen haluaa kuulla, tai pahempi että et uskalla sanoa suoraan rehellisesti ja olet siksi kohtelias=annat ymmärtää väärin ja kohtaa harhaan. Saat silloin siis toiselle ison pettymyksen, luottamuksen puutteen kun johdat vahingossaenemmän harhaan.

Myös arvostus on iso plussa, näytä että arvostat naista ja että sanasi ja tekosi kohtaavat. Ole myös oma aloitteinen kiinnostuksesi suhteen. Kysy rohkeasti ja rehellisesti tunteista ja asioista naiselta, älä jätä mitään arvailun ja olettamusten varaan.

Vierailija
569/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuoksu ja hygieenisuus (eli et pese itseäsi suihkussa pelkällä vedellä tai fairyä näin miten omat treffi kumppanini tapailu loppuu siihen saman tien).

Vierailija
570/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät yhteyttä säännöllisesti, availet ja laittelet viestiä reaali ajassa ja osaat avata viestisi alle 1-2 päivän sisällä.

Vierailija
571/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa on kun et arvostele tai vähättele naisen kiinnostuksen kohteita. Etkä kysele ensi tapaamisilla näkeekö nainen muita miehiä(sillä se ei sinulle kuulu ellette seurustele ).

Vierailija
572/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja parta pois

Vierailija
573/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki LV

Aurinkolasit miehillä että naisilla ja mulla on rahaa logot uusissa vaatteissa pois. ISO miinus. Tärkeintä on kuitnekin luonne millainen olet nostattaa pisteitä, sekä arvot ja naisen huomioon ottaminen - jo ihan tekstiviesteissä.

Vierailija
574/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit katoavaa kansanperinnettä. Tanssitaidosta toki baarin tanssilattialla hyötyä mutta ei lavatansseissa käy alle 35 vuotiaat sinkut.

M34

Lavatanssien pitäisi jotenkin uudistautua. Sehän on ihan mahtava perinne. Yhdistää vaikka viininmaistelu tai cocktailkurssi ja tanssikurssi.

Vierailija
575/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pernis.

Vierailija
576/1086 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että suhtautuu lähtökohtaisesti positiivisesti toisiin ihmisiin sukupuoleen katsomatta ja on hyväsydäminen. Tosin tämä ei ole pikkuasia.

Pikkuseikka voisi olla se, että jos on parta, niin siistii sitä edes vähän reunoilta. Kaulaparta ei taida olla monien mieleen.

Vierailija
577/1086 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sosiaaliset taidot, äly, hyvä pelisilmä huumorin suhteen. Peruspositiivisuus, ei koko ajan mieti mitä muut hänestä ajattelevat tai mitä muiden pitäisi tehdä hänen eteensä. Ei esitä marttyyria. Ei ole liian takertuva tai mustasukkainen. Pitää lupauksensa. Huomioi kumppaniaan.

Vierailija
578/1086 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juoruile ja osaa itse tehdä päätöksiä ilman että kysyy äidiltä tai kaverilta mitä mieltä nämä ovat asioista.

Vierailija
579/1086 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nostaa tasoa todella paljon, kun mies ei ole facessa, instassa tai muutenkaan someta.

Täysin samaa mieltä! Mikään ei ole isompi turn off kuin aikuinen mies, joka latailee tykkäysten ja kehujen toivossa selfieitä Instagramiin.

Vierailija
580/1086 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaito ja hyvät käytöstavat. Olen uudessa parisuhteessa oppinut keskustelemaan myös omista tunteista. Muutos on ollut todella suuri kun vertaan edellisiin parisuhteisiin. Nykyinen kumppanini on sanonut todella useasti kuinka tärkeää on hyvä kommunikointi ja kunnioitus toisiamme kohtaan, joka on välillämme. Me emme elä missään siilipuolustuksessa meidän parisuhteessa. Ei mitään ennakkoluuloja, ja nyt myös minä osaan ottaa avoimin sydämin asioita vastaan.

Ilmeisesti näillä asioilla olen nostanut omaa tasoani huomattavasti, koska saan nyt myös itse todella paljon kunnioitusta ja rakkautta parisuhteessa.

Voin sanoa ihan rehellisesti ja vilpittömästi että nykyisellä ajattelullani ja omalla toiminnallani olen saanut nyt todella fiksun, mukavan ja kauniin naisystävän, ja hyvän parisuhteen, jossa on myös molemminpuolista rakkautta. Siitä pitää olla kiitollinen.

Näillä asioilla tekee paljon oman tason nostoa.