Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kelpaan naisille vasta nyt +30 v miehenä?

Vierailija
19.06.2021 |

Miksi en kelvannut, kun olin lukiossa tai yliopistossa? Nyt kun olen koulut käynyt ja olen koulutusta vastaavissa töissä, niin kiinnostuneita löytyy. Todella pinnallista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tässä nyt olla sitten iloinen, kun kaikenlaiset mt-ongelmaiset naiset alkaa kiinnostumaan. En siis usko, että kiinnostuksen kasvu johtuisi mistään muutoksesta itsessäni, vaan naisissa ja kaikenlaiset mielenterveydelliset ongelmat on räjähtäneet. Eivät he ole minusta aidosti kiinnostuneita vaan ovat jonkinlaisessa mielenhäiriössä.

Vierailija
22/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista, ehkä, mutta voi sen ajatella niinkin, että kun olet saavuttanut jotain merkittävää ihmiset ylipäätään huomaavat sinut. Näkevät potentiaalisi. Uskovat että kun olet saavuttanut nuo, niin saatat olla muissakin elämän osa-alueissa etevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tässä nyt olla sitten iloinen, kun kaikenlaiset mt-ongelmaiset naiset alkaa kiinnostumaan. En siis usko, että kiinnostuksen kasvu johtuisi mistään muutoksesta itsessäni, vaan naisissa ja kaikenlaiset mielenterveydelliset ongelmat on räjähtäneet. Eivät he ole minusta aidosti kiinnostuneita vaan ovat jonkinlaisessa mielenhäiriössä.

Nojuu, tämä on kyllä totta, valitettavasti. Mutta yhtälailla on myös mt-ongelmaisia miehiä.

Vierailija
24/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on taas sellainen meininki että yksikään paikan mieskirjoittaja ei tänäkään kesänä pane.

Vierailija
25/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaisit niin tuskinpa tätäkään päivää viettäisit meidän mammojen parissa kuten nyt teet.

Vierailija
26/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on taas sellainen meininki että yksikään paikan mieskirjoittaja ei tänäkään kesänä pane.

Ihan samaa mietin. Ulkona seksihelteet ja täällä kiinnostavat vain 50+ mammat :-D

N58

Vierailija
27/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mietin. Ulkona seksihelteet ja täällä kiinnostavat vain 50+ mammat :-D

N58

Seksihelteet :D. Ällö sana. Kuka kuumalla haluaa paneskella.

Vierailija
28/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen tiedän ilman, että joku erikseen kertoo.