Miksi kelpaan naisille vasta nyt +30 v miehenä?
Miksi en kelvannut, kun olin lukiossa tai yliopistossa? Nyt kun olen koulut käynyt ja olen koulutusta vastaavissa töissä, niin kiinnostuneita löytyy. Todella pinnallista.
Kommentit (28)
Pinnallista, ehkä, mutta voi sen ajatella niinkin, että kun olet saavuttanut jotain merkittävää ihmiset ylipäätään huomaavat sinut. Näkevät potentiaalisi. Uskovat että kun olet saavuttanut nuo, niin saatat olla muissakin elämän osa-alueissa etevä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tässä nyt olla sitten iloinen, kun kaikenlaiset mt-ongelmaiset naiset alkaa kiinnostumaan. En siis usko, että kiinnostuksen kasvu johtuisi mistään muutoksesta itsessäni, vaan naisissa ja kaikenlaiset mielenterveydelliset ongelmat on räjähtäneet. Eivät he ole minusta aidosti kiinnostuneita vaan ovat jonkinlaisessa mielenhäiriössä.
Nojuu, tämä on kyllä totta, valitettavasti. Mutta yhtälailla on myös mt-ongelmaisia miehiä.
Palstalla on taas sellainen meininki että yksikään paikan mieskirjoittaja ei tänäkään kesänä pane.
Jos kelpaisit niin tuskinpa tätäkään päivää viettäisit meidän mammojen parissa kuten nyt teet.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on taas sellainen meininki että yksikään paikan mieskirjoittaja ei tänäkään kesänä pane.
Ihan samaa mietin. Ulkona seksihelteet ja täällä kiinnostavat vain 50+ mammat :-D
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin. Ulkona seksihelteet ja täällä kiinnostavat vain 50+ mammat :-D
N58
Seksihelteet :D. Ällö sana. Kuka kuumalla haluaa paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sen tiedän ilman, että joku erikseen kertoo.
Pitäisikö tässä nyt olla sitten iloinen, kun kaikenlaiset mt-ongelmaiset naiset alkaa kiinnostumaan. En siis usko, että kiinnostuksen kasvu johtuisi mistään muutoksesta itsessäni, vaan naisissa ja kaikenlaiset mielenterveydelliset ongelmat on räjähtäneet. Eivät he ole minusta aidosti kiinnostuneita vaan ovat jonkinlaisessa mielenhäiriössä.