Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein taulukon ja analyysin entisistäni

Vierailija
10.06.2014 |

Loma ja yhtäkkiä liikaa vapaa-aikaa... tein siis taulukon ja tilaston kaikista miehistä, joiden kanssa olen päätynyt sänkyyn. Tuloksia: 18 miestä, joiden osuudet menevät kauniisti tasan: 6 vakavaa suhdetta, 6 lyhyempää suhdetta, jotka lopetin kun totesin, ettei natsaa, 6 kertapanoa. Kaikista näistä suhteisat 2/3 kadun, 1/3 en kadu. 6:sta vakavasta suhteestani kolmella oli onnistumisen edellytykset, kolmella ei. 7 suhteeseen lähdin itse vapaaehtoisesti mukaan, peräti 11 tapauksessa kyseessä oli painostus, piiritys, väsytys tai suoranainen päällekäynti. Mielenkiintoista on, etteivät kaikki "hyvät markkerit" osu välttämättä saman henkilön riville. Minulla on esimerkiksi yksi hyvä kertapano, jota en kadu. Lisäksi on mielenkiintoista, että kolmessa tapauksessa sain "kaikki oikein"-värisuoran: vakava suhde + en kadu + onnistumisen edellytykset; mutta kaikissa kolmessa kyseessä oli pitkä piiritys ja väsytys, ennen kuin suostuin. Aikajanaa ja syy-seuraussuhteita (joita en tässä käy selvittämään) tarkkaillessani totean, että jos eräs tapaus olisi mennyt toisin, minulla olisi ollut elämässäni vain yksi ainoa mies, joka olisi kanssani tänäkin päivänä. Hmm.

Olenko mielestänne ihan nörtti, sekaisin, vai onko joku muukin joskus tehnyt tällaista vertailua? (Olen muuten pitkässä parisuhteessa, ja kaikki tuo on jo jäänyt vuosikymmenien taa.)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo sekaisin. Tein kerran analyysin elämästäni.

Ja havaitsin että kaikki onnen hetket liittyivät ihmisiin.

Hhmmh.

Vierailija
2/2 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:01"]

Et oo sekaisin. Tein kerran analyysin elämästäni.

Ja havaitsin että kaikki onnen hetket liittyivät ihmisiin.

Hhmmh.

[/quote]Se ei kovasti yllätä, itsestäni voisin sanoa samaa. Ehkä ei *kaikki* onnen hetket, mutta ne tärkeimmät kuitenkin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi