Ex kosi. Kysyttävää?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:54"]
Miten se kosi sua?
[/quote]
Törmättiin työkuvioissa ja kysy et saako tulla joku päivä käymää, lupasin ja siinä se sit vuodatti kaiken ja päätti viel kosiakki
AP
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:53"]
Missä te tapasitte?
[/quote]
Ekan kerran? Mun lapsuuden kodissa, ku se on mun veljen kaveri. Samois piireis alettiin pyörii sit vähän myöhemmin, melkee vuos oltii toisiimme "salaa" kateltu ennen ku yhteen päädyttiin
AP
Mulla on sellainen olo että se on sun elämän mies, lopulta. Jotkut ihmiset ei vaan lopulta osaa päästää irti toisistaan. Ja sitä oppii arvostamaan toisiaan kun näkee mitä muuta on tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:35"]
Mitä se mies tarkalleen sano ku tuli kylään?
[/quote]
Ekaks vaihettiin peruskuulumiset ja sit mä kävin laittaa pyykkei välis kuivuu ja se sit tuli siihen ja vuodatti kaiken. Sano et sitä harmittaa ettei pysytty yhes, sil on ollu ikävä, haluis mennä 5 vuotta taaksepäin tai alottaa alusta ja kerto et kaikki sen mun jälkeiset suhteet on kariutunu siihe, ettei ollu päässy musta yli ja jatkuvasti ikävöiny. Sit se jatko viel et sil oli ekat puol vuotta oli kivaa olla yksin, mut siit asti se on kaipaillu, mut ei ollu uskaltanu tulla sanoo vasta nyt kun oli "pakko". Sit se viel jatko et sitä harmittaa ku on älynny et meil vois olla pari vuotias lapsikin jo ja kaikki hyvin. Ja sit lopuks se sano et jos haluun niin mentäs vaik saman tie sormuskauppaan ja maistraattiin.
AP
[/quote]
Oliko selvinpäin?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:35"]
[/quote]
Ekaks vaihettiin peruskuulumiset ja sit mä kävin laittaa pyykkei välis kuivuu ja se sit tuli siihen ja vuodatti kaiken. Sano et sitä harmittaa ettei pysytty yhes, sil on ollu ikävä, haluis mennä 5 vuotta taaksepäin tai alottaa alusta ja kerto et kaikki sen mun jälkeiset suhteet on kariutunu siihe, ettei ollu päässy musta yli ja jatkuvasti ikävöiny. Sit se jatko viel et sil oli ekat puol vuotta oli kivaa olla yksin, mut siit asti se on kaipaillu, mut ei ollu uskaltanu tulla sanoo vasta nyt kun oli "pakko". Sit se viel jatko et sitä harmittaa ku on älynny et meil vois olla pari vuotias lapsikin jo ja kaikki hyvin. Ja sit lopuks se sano et jos haluun niin mentäs vaik saman tie sormuskauppaan ja maistraattiin.
AP
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:40"]
Älä suostu! Etsi parempi mies, sellainen, joka arvostaa sua ja näyttää sen pitkässä suhteessa. Nyt järki käteen, niin ei tarvii katua kolme-nelikymppisenä valintojaan, niinku meistä useat on joutuneet.
[/quote]
Emmä oo suostunukkaan, jos me ikinä nyt edes palataan yhteen niin en usko et asiat etenis mitenkään nopeesti. Aiemmin meillä arki rullas hyvin, seksi suju hyvin, luottamus 110% ja kaikki muutenki hyvin, mut ero tuli sillo aika puskista muutenki.
AP