Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua jotenkin halveksitaan, kun en matkustele

Vierailija
19.06.2021 |

Ja kovaan ääneen ihmetellään sitä. En viitsi kertoa kaikille, miten hankalaa kaltaiselleni matkustelu on. Reissaisin mielelläni, mutta tämä syyt on ajanut minut kotimaassa pysymiseen: sairastun aina, siis ihan aina reissulla. En ollenkaan mihinkään turistiripuliin, vaan kuumetta, nuhaa, köhää vähintään, ellei ihan influenssa. Ei sellaista reissua, etten olisi sairastunut. Viimeksi hotellista ambulanssilla sairaalaan, kun nousi todella korkea kuume. En tiedä, mikä tämän saa aikaan. Jo lapsena oli näin: reissussa olin kipeänä.

Onko teistä jollain muullakin näin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sairastu, mutta en silti pahemmin matkustele. Minusta on ihanaa nähdä uusia paikkoja, kulttuureja jne. mutta kotona viihtyvänä äärimmäisenä introverttina tarvitsisin aina viikon palautumisloman viikon reissusta. Tästä johtuen matkustelu on alkanut jäämään koko ajan vähemmälle.

Kukaan tätä ei ihmettele, eikä ainakaan kovaan ääneen päivittele. Outoa käytöstä, varsinkin tänä päivänä kun etenkin lentomatkustus on ihan avoimen paheksunnan aihe. Ettei vaan olisi niin, että pari junttia on ihmetellyt asiaa ja sinä olet tehnyt siitä itsellesi vähän suuremman jutun?

Vierailija
2/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään köyhänä kun ei kiinnosta matkusteleminen. Jatkuvasti kysellään lomamatkasuunnitelmista eikä kiinnosta muuta kuin kotona levätä. Koen vieraissa paikoissa nukkumisen ja elämisen äärettömän raskaaksi ja nukun todella huonosti vieraassa paikassa tuntien oloni turvattomaksi. Johtuu lapsuudesta kun piti olla paljon pois kotoa evakossa vieraiden nurkissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Itsekään en matkustele ja koskaan asiaa ei ole kukaan ihmetellyt. Älä viitsi jauhaa kakkaa siis joka asiasta.

Vierailija
4/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tässä viimeaikaisten tapahtumien valossa todennut, että matkustelu ei ole tiedostavan ihmisen hommaa.

Vierailija
5/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas jotain matkustusaloitusta! Tämä asia on keskusteltu parin viikon sisälläkin jo ties kuinka monta kertaa ja ei kukaan jaksa enää innostua asiasta. Jotkut matkustaa, jotkut eivät ja sillä siisti, me olemme erilaisia.

Vierailija
6/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan ja ilmastokriisin aikaan? Enpä usko.

Vierailija
7/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö nyt taas. Tahdot vaan saada positiivista huomiota ja myötäilyä että sinulle tulisi kivempi olo.

Tuolla on miljoonia ihmisiä jotka ei matkustele🤣

Jaxuhalit❤️

Vierailija
8/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä kehittämään ongelmia?🤣

Vierailija
9/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk on suomessa vaikea lajia. Heti joku on vetämässä papun nenään.🤦‍♀️

Vierailija
10/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monessa ystävässäni huomannut saman piirteen kun heiltä kysyy jotakin. He ottaa sen lähes henkilökohtaisena loukkauksena ja halveksuntana.

Vierailija
11/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen niitä joilla ei ole mitään muuta sisältöä elämässään kuin matkusteleminen. Tunnen muutaman pariskunnan jolla ei parisuhde pysy kasassa muuten kuin että pakataan koko ajan matkalaukkuja. Toinen käy muuten pettämässä ja toinen tilaa koko ajan matkoja että saa puolison pysymään vieraista pois. Matkustamisella saa kulissisuhteensa pidettyä ja muille näytellään että meillä menee hyvin. 

Vierailija
12/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on todella paljon matkusteleva suku, oikein reissaajaklaani. Ennenvanhaan monet suvustani lähtivät siirtolaisiksi Australiaan, Kanadaan, ja vaikka minne maailmankolkkaan. Nytkin odotetaan, että taas vihdoin pääsisi matkaan, kun korona sotki suunnitelmat vuodeksi.

Oikeastaan se muiden sairastelu matkoilla oli se mua kiinnostava osa tästä. Ap

Vierailija
13/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37 v. ja ulkomaanmatkani rajoittuvat kahteen Tukholman-risteilyyn, joista jälkimmäisestäkin on aikaa ainakin 10 vuotta. Kukaan ei ole kovaan ääneen ihmetellyt tai halveksinut.

Mistä ap nuo ihmiset löytää?

Vierailija
14/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 37 v. ja ulkomaanmatkani rajoittuvat kahteen Tukholman-risteilyyn, joista jälkimmäisestäkin on aikaa ainakin 10 vuotta. Kukaan ei ole kovaan ääneen ihmetellyt tai halveksinut.

Ihan suvusta :D Ap

Vierailija
15/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pidetään köyhänä kun ei kiinnosta matkusteleminen. Jatkuvasti kysellään lomamatkasuunnitelmista eikä kiinnosta muuta kuin kotona levätä. Koen vieraissa paikoissa nukkumisen ja elämisen äärettömän raskaaksi ja nukun todella huonosti vieraassa paikassa tuntien oloni turvattomaksi. Johtuu lapsuudesta kun piti olla paljon pois kotoa evakossa vieraiden nurkissa. 

lomamatkasuunnitelmista kysyminen halveksuntaa?

Vierailija
16/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on todella paljon matkusteleva suku, oikein reissaajaklaani. Ennenvanhaan monet suvustani lähtivät siirtolaisiksi Australiaan, Kanadaan, ja vaikka minne maailmankolkkaan. Nytkin odotetaan, että taas vihdoin pääsisi matkaan, kun korona sotki suunnitelmat vuodeksi.

Oikeastaan se muiden sairastelu matkoilla oli se mua kiinnostava osa tästä. Ap

Ok

Vierailija
17/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suvusta :D Ap

Hih hih

Vierailija
18/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon reissannut paljon. Sitten tuli vaan jotenkin motta täyteen. En jaksa. Väsyn siitä. Ja kyllä, välillä sain hirveitä flunssia (kai lentokoneessa, näin kerrotaan). Sain toipua väsymyksestäni viikkotolkulla.

Nykyään viihdyn kotona ja mökillä. Siinä se. Ihmetelkööt muut (kyllä niitä kyselijöitä aina on että "mihis meet lomalla" ja kun vastaan että "en mihinkään" saan sääliviä katseita) tätä oletettua tynnyrissäkasvamistani ja köyhyyttäni.

Olen reissuni reissannut. Lappiin voisin vielä mennä joskus.

Vierailija
19/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä jotka eivät ole koronan vuoksi päässeet matkustamaan ja joutuu kotimaassa käyttämään ylimääräiset rahansa työllistäen kotimaassa. Joutuu jopa käärinliinoihinsa ompelemaan enemmän taskuja kun ei pääse rahojaan tuhlaamaan ulkomaille. 

Vierailija
20/28 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijöille voi sanoa, että "kotioloni ovat niin täydelliset, että parempaa ei ole missään - entäs sulla?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän