Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut hullut maksaa hotelliyöstä nyt mukisematta 200e

Vierailija
19.06.2021 |

Ne hinnat voi mun puolesta sitten jättää yli puolet yli sen aikaisista, mitä ennen koronaa oli. Ottajia kerta riittää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne piirtää kellä on liituu. Pari satkua ei ole mulle kuin tuntipalkka.

Vierailija
2/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu.

Sekava sepustus, kerta ja kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen niitten mielestä sitten kannattaa. Itse en kälysissä suomalaishotelleissa tota suostuisi maksamaan.

Vierailija
4/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniilit mummot ja papat ostaa eläkerahoilla, ei heillä sille mitään muuta käyttöä ole. Siten pitävät nuoret ja työssäkäyvät poissa, koska ylläpitävät vääristynyttä hintatilannetta.

Sama se on asunnoissa, eläkeläiset nostaa hintoja niin korkeiksi että nuorilla ei ole niihin varaa. Onneksi isot ikäluokat on katoamassa, ja toivottavasti hinnat tulevat alas.

Vierailija
5/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 e on halpa. Ahvenanmaalla hinta oli 500 ja pidin sitä kalliina, vaihdoin reitin Tampereelle 300 euroa yö sis. aamiaisen.

Se on sesonkihinnoittelua, loskakeleillä pääset sitten halvemmalla.

Vierailija
6/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa myöskään noita hintoja. Aika monesta paikasta löytyy joku oppilaitoksen majoitus”hotelli” joissa on ihan kivat ja siistit huoneet ja aamupala. Paras hinta tälläisestä kesäkuussa oli 49€/yö (ketjuhotellit paikkakunnalla pyysi 250-350€/yö) ja toisella paikkakunnalla 84€/yö. Mutta ne maksaa, joilla on rahaa.