Mistä syystä sinun rakkautesi ex-puolisoasi kohtaan loppui?
Ajattelitko että rakkauden hiipuminen oli tekojen tai tekemättä jättämisten tulos vai väistämätön osa suhdettanne?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ex kohteli kylmästi. Hädin tuskin minulle puhui minulle. Kylmästi torjui lähestymiseni. Kieltäytyi yhteisestä tekemisestä. Minä kerjäsin huomiota kuin koiranpentu. Loppui lopulta minunkin rakkaus. Exällä se oli loppunut jo vuosia aikaisemmin. En vain tajunnut.
Meillä oli tämä alusta asti+ henkinen väkivalta latistamisena ja fyysisellä uhkailu. Oli jossain vaiheessa vain myönnettävä, että mies on kanssani siksi kun maksan laskut, pidän kodin tip top ja en sano sen elostelusta/naisista ja ryyppäämisestä mitään.
Alkoholinkäyttö lisääntyi, kunnes hän otti hiprakan joka ilta ja kunnon kännin viikonloppuisin ja lomilla. Hänen rakkautensa näytti siirtyvän minusta ja lapsista alkoholiin. Minun oli luovutettava.
Äijä meni panemaan lähisukulaisensa kanssa. Rakkaus oli jo hiukan kaltevalla pinnalla muutenkin, mutta kiitos ei kiitos, mulle riitti.
Välinpitämätön käytös minua kohtaan. Tuli ja meni miten tahtoi, minulle ilmoittamatta. Moitti minua eikä tukenut missään.