Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa valitus toisten ihmisten elämistä

Vierailija
10.06.2014 |

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:21"]

Miksi kaikkien ihmisten pitää olla samanlaisia ? Mitä se on muilta pois jos joku päättää elää elämänsä omaksi parhaaksi näkemällään tavalla ?

[/quote]

Tämäpä juuri. Ja tämä pätee ihan kaikessa, aina pukeutumisesta matkustuskohteeseen ja asumismuotoon asti. Joka puolella näkee valitusta siitä, miten joku pukeutuu, meikkaa, matkustaa, asuu, puhuu, ajattelee, syö, kävelee ja elää väärin, ja miten tuon henkilön pitäisi elää _NÄIN MINUN TAVALLANI_ joka on se ainoa ja oikea. Mielestäni on järkyttävää, että esim. jonkun vieraan ihmisen kulmakarvojen piirtämistapa tuntuu olevan jonkun elämästä niin pahasti pois, että siitä ihan järkyttyy ja sitä piirtotapaa pitää ruotia toisten ihmisten kanssa.

Esim. yhdessä näistä keskusteluista on ilmeisesti aloittajan elämästä jotenkin pois se, että 32-vuotias sinkkunainen elää omaa elämäänsä niin kuin itse hyväksi näkee. Jonkun elämä taas suistuu raiteiltaan sen vuoksi, että joku on verhoutunut leopardikuosiin ja iskenyt timantteja silmäripsiinsä.

Voi että mulla kiehuu. Mitä ihmettä oikeasti? :D Miten vaikeaa on ymmärtää se, että kaikki ei tykkää/pidä samoista asioista? Tiettyhän se on makuasioista kiinni, ei kaikesta ole pakko tykätä, mutta miksi sitä jonkun valintaa täytyy ruotia ja kauhistella kovaan ääneen? En itse pidä esim. tatuoinneista enkä sellaista ikinä itselleni laittaisi, mutta ymmärrän kyllä sen että joku niistäkin pitää. Ei se minulta ole pois millään tavalla.

Eikö olisi myös helpompaa elää, kun voisi keskittyä vain omaan elämäänsä eikä jatkuvasti tarvitsisi kytätä ja kauhistella toisia ihmisiä, ja luoda negatiivista ilmapiiriä ympärilleen?

/rant over

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi