Uimarannalla SAA polttaa tupakkaa. Älkää jaksako valittaa.
Ellei ole erikseen kunnalta haettu lupaa olla savuton alue, niin siellä biitsillä saa kyllä polttaa kylteistä huolimatta. :)
Kommentit (26)
Niin saa, mutta urpoa se on silti.
Niin, ja koiratkin saa paskoa veteen. Kylteistä huolimatta.
Vain jos tumppaa sen omaan ihoonsa ja syö tumpin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/40858d25-e93f-45dd-ae55-68f0f6565…
Onneksi ja toivottavasti ei enää kauan ole sallittua
Ei kyllä saa jos siellä ei ole sille tarkoitettua paikkaa tuhkakuppeineen.
Vaikka provoyrityshän tämä oli.
Minä ainakin tupakoin rannalla jatkossakin. Jos jotakuta häiritsee niin soittakoon poliisit. Tai tulkoon sammuttamaan tupakkani väkisin, sopii ainakin yrittää omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tupakoin rannalla jatkossakin. Jos jotakuta häiritsee niin soittakoon poliisit. Tai tulkoon sammuttamaan tupakkani väkisin, sopii ainakin yrittää omalla vastuulla.
Aion tumpata sen haisevan tupakkas sun omaan silmämunaan, ääliö.
Uimarannalla saa valittaa, ellei sitä ole erikseen järjestyssäännöllä kielletty.
Sen uimarannan lähellä on tupakkapaikka tai parkkis, siellä. Muut eivät halua sitä hengittää, se ei ole paras tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Kaivan aina oman 10cm syvän ”tuhkiksen” ja lähteissäni kaavin sen umpeen. Näppärää ja ekologista!
On muitakin hajuhaittoja maailmassa, tupakoitsijoiden vainoaminen sais jo loppua. Jotkut ihmisetkin haisee helvetin pahalle, pitäiskö nekin kieltää? Ruokien haju rappukäytävässä, yök. Puhumattakaan melusaasteesta mikä on paljon pahempi asia mielestäni kuin röökin haju. Esim naapurin lapset rääkyy aamusta iltaan, mieluummin ottaisin siihen vaikka ketjupolttajan jos olis hiljaa. Niin kauan kun se ei ole laiton aine niin antakaa olla. En itse edes polta enää mutta en ymmärrä tätä nillittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivan aina oman 10cm syvän ”tuhkiksen” ja lähteissäni kaavin sen umpeen. Näppärää ja ekologista!
Varmaan tiesit, että tumpit jättävät luontoon mikromuoveja.
Tää natsojen jättäminen on yhtä hyvä homma, kuin et hautais muoviset sipsipussit.
Ootko sellainen kaljamahainen kaksihampainen liimaletti? Sellaisten näkee joskus tupakoivan uimarannalla.
Uimarannalla saa myös juoda viinaa ja jättää ”picnic” jätteet jälkeensä, sekä soittaa täysillä omista kajareista omaa musaa vaikka koko yön.
Tupakoivissa yhdistyvät haju, itsekkyys ja typeryys.
Se tupakointi itsessään on jo itsekästä ja moukkamaista, mutta pahinta on se, että 99% heittää ne tumpit siihen rannalle. Hyi että.
Minä minä minä...
Helkutti, kun sielläkin on muita ihmisiä.
Hyvin epämiellyttävää rannalla on, jos jotkut tupakoivat. Jos tupakoitte niin menkää sivummalle rannasta ja älkää tumpatko niitä maahan.
Meidän talon autohallissa on tupakointikielto, mutta minäpä poltankin autoni sisällä! Jos joku tulee urputtamaan, saa syytteen kotirauhan rikkomisesta. Auton sisätilat ovat lain mukaan yksityisaluetta, jonka käytöstä määrää vain ja ainoastaan tilan haltija.
Jos keskelle katua saa pystyttää leirin, on uimarantakessuttelu pienempi paha.
Tupakki maistuu hyvältä uidesssa. Varsinkin sukeltaessa.