Nyt se alkaa: 9 v hukkui
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Naapurin muksu. Nyt kolahti. Ihan hirveälle tuntuu.
Oikeinko nivusissa kutitti päästä sanomaan tänne, että oikein NAAPURIN "muksu"?
Olet ällöttävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin muksu. Nyt kolahti. Ihan hirveälle tuntuu.
Oikeinko nivusissa kutitti päästä sanomaan tänne, että oikein NAAPURIN "muksu"?
Olet ällöttävä!
Mikä sun ongelma on? Et voi olla psyykkisesti terve
Olen itse meinannut lapsena hukkua tilanteessa missä meitä oli keskenään jotain päälle 10v uimassa.
Leikittiin jotain rajumpaa vedessä Yhtäkkiä olin veden alla ja tunne etten pääse ylös.
Varmaan se kun moni polski ja hyppi vedessä sekoitti suuntavaiston.
Se käy niin nopeasti.
Onko uimavalvonta kovinkin yleistä? En ole itse käynyt varmaan koskaan uimarannalla jossa olisi uimavalvontaa. Asun paikkakunnalla jossa on joella yksi uimaranta, sekä kivilouhos. Kalajoen hiekkasärkille on puolen tunnin matka ja siellä käydään välillä kesäisin. Oulussa olen myös asunut ja järvien uimarannoilla joissa käytiin, ei ollut mitään uimavalvontaa.
Miksi tuosta uimavalvonnasta niin jauhetaan? Eikö se ole aika harvinaista? En tosiaan tiedä kun olen ikäni asunut alueella jossa ei juuri vesistöjä ole.
Nyt uimahallit on olleet kiinni jo kohta 1,5 vuotta. Ja moni on jäänyt ilman uimaopetusta. Heikentynyt uimataito ja kuuma kesä. Ei tästä hyvää seuraa
Nestehukka kuumuus heikotus auringonpistos 🔥
Mikä idea on nostella näitä vanhoja ketjuja?
Jokin aika sitten oli juttu viime vuonna hukkuneista ja siitä kävi ilmi, että tämä 9-vuotias oli uimataidoton.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nyt enkelinä taivaassa<3
No sehän se lohduttaakin. Sano vielä, että nyt hänellä on hyvä olla.
Surullista, voimia omaisille Olisi hyvä olla ainakin 1-2 aikuista valvomassa, jos noin monta lasta keskenään uimassa. Meidän 10-vuotias ei osaa kunnolla uida, joten menen aina mukaan uimaan, kun hän käy uimassa.
Joo on, jos puhuu asiallisesti ja yleisellä tasolla, eikä syyllistä mukana olleita lapsia, menehtynyttä lasta tai hänen perhettään ja besserwisseröi että mitä olisi pitänyt tehdä tietämättä edes mitä on tapahtunut sen tarkemmin. Se on vain ilkeää, ei rakentavaa.