Jääkaappi on täynnä laputettua ruokaa, on vaikka mitä, mutta perheelle ei kelpaa
Kommentit (23)
Miten ihmeessä laputettua. Ikinä tuollaista ei harrastettu kotonani, kun olin nuori, kun oli oma perhe , ei lasteni kotona eikä nyt 21 vuotiaan lapsenlapseni huushollissa.
Lakkaa laputtamasta, mikäli perheessä on täyspäisiä ja lukutaitoisia ihmisiä.
jos ei kelpaa niin lopeta ruuanlaitto. Et tee mitään. Olkoot nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä laputettua. Ikinä tuollaista ei harrastettu kotonani, kun olin nuori, kun oli oma perhe , ei lasteni kotona eikä nyt 21 vuotiaan lapsenlapseni huushollissa.
Lakkaa laputtamasta, mikäli perheessä on täyspäisiä ja lukutaitoisia ihmisiä.
Aivan tarkkaan tiedät,mitä hän tarkoittaa!
Pakasta pian, etteivät pilaannu (tai paista ja pakasta). Jos eivät syö, niin on heidän ongelma ratkaista asia, ellei ole ihan pikkulapsista kysymys. Syö itse niitä päiväystuotteita sitten ajan kanssa. Muut syövät mitä syövät - elä ressaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Oit ostanut väärää laputettua ruokaa.
Sitä kun ei itse voi valita, mitä on huojennuksessa milloinkin.
Jos teet niistä laputetuista tarpeista ruokaa, niin mistä perheesi tietää niiden olevan punalappuista?
Kerrotko että nyt syödään pilaantunutta kyljystä? Älä puhu niistä mitään, ota vaikka laput pois.
KOkemuksesta voin sanoa, että muut laputetut ovat yleensä ok, mutta jauhelihaan ei kannata tarttua, ei siitä kuole, mutta makuhaitta iskee usein jo ennen viimeistä käyttöpäivää.
Mikä idea on ostaa jääkaappi täyteen laputettua ruokaa? Puoliso harrastaa tätä joskus mutta en vielä toistaiseksi ole saanut järkevää vastausta miksi. Laputettu ruoka jota ei kukaan syö ei tule kovin edulliseksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos teet niistä laputetuista tarpeista ruokaa, niin mistä perheesi tietää niiden olevan punalappuista?
Kerrotko että nyt syödään pilaantunutta kyljystä? Älä puhu niistä mitään, ota vaikka laput pois.
KOkemuksesta voin sanoa, että muut laputetut ovat yleensä ok, mutta jauhelihaan ei kannata tarttua, ei siitä kuole, mutta makuhaitta iskee usein jo ennen viimeistä käyttöpäivää.
Kalassa sama juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valita ilmeisesti voi kuitenkin ostaako sitä vai ei? Vai väkisinkö laputettu tuote, jota kukaan ei kuitenkaan halua syödä, hyppää ostoskärryyn.
Sanot että syöminen on vapaaehtoista ja annat kauppakassin käteen ja käsket kauppaan
Ostan vain lihaa ja yleensä laitan pakkaseen suoraan kun useinkin jo suunnitellut ruokalistan etukäteen. En ole oppinut elämään kädestä suuhun.
Minäkö? Kysy vaan, mitä perheeni tekisi. Heillä olisi kolme vaihtoehtoa:
1. syövät sitä, mitä on tarjolla
2. ovat syömättä
3. hankkivat itse mieleistään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fiksumpi jättäisi ostamatta kokonaan sellaiset tarvikkeet mille ei ole itsellä/perheellä käyttöä. Säästäisi vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Teet vain ruoan. Jos ei kelpaa, niin hakekoon ja tehköön itse.
Eikö se jääkaappi edelleen ole täynnä laputettua ruokaa jos muut hakee kaupasta ruokaa joka heille kelpaa. Mitä sille laputetulle ruualle pitäisi tehdä? Syödä kaikki itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet vain ruoan. Jos ei kelpaa, niin hakekoon ja tehköön itse.
Eikö se jääkaappi edelleen ole täynnä laputettua ruokaa jos muut hakee kaupasta ruokaa joka heille kelpaa. Mitä sille laputetulle ruualle pitäisi tehdä? Syödä kaikki itse?
No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Turha pyristellä jos paskat on jo housuissa
Ruuat rodkiin ja kauppaan!