Apua, kauhea sotku - deittailen sattumalta parhaita kaveruksia!
Otsikossa ongelma tiivistettynä, tässä hieman taustatietoja. Olen ollut nyt muutaman kuukauden sinkkuna ja aloitellut taas uudelleen deittailua. Nyt ilmeni ongelma, johon ovat hyvät neuvot tarpeen!
Tapasin reilut 2 viikkoa sitten baarissa miehen, vaihdettiin numeroita, edellisviikolla käytiin treffeillä ja viime viikonloppuna hän oli luonani käymässä, ja tuolloin myös harrastimme seksiä. Tällä hetkellä en ole oikein varma, miten kiinnostunut olen hänestä tai hän minusta. Hän on ihan mukavaa seuraa, hyvännäköinen ja "hyvä paperilla" (nämä perinteiset hyvät työpaikat, koulutukset ym.), mutta en tosiaan ole ihan varma, miten paljon meillä on yhteistä ja miten suhde toimisi. Oli ehkä hieman aikaista mennä sänkyyn, en todellakaan yleensä ole näin helppo, mutta suoraan sanoen olin aikamoisessa puutteessa, sillä eron jälkeen (enkä pitkään aikaan sitä ennenkään) en ole seksiä harrastanut.
Juuri siitä syystä, että olen tosissaankin kaivannut miesseuraa, ihan vaikka sitten seksin merkeissä, menin viime viikolla (en ollut kuullut tästä baarissa tapaamastani miehestä mitään moneen päivään) vastaamaan deitti-ilmoitukseen, missä etsittiin lähinnä "seikkailuseuraa". Meilailimme tämän miehen kanssa ja vaihdoimme kuvia, ja koska edelleen vaikutti hyvältä, sovimme treffit huomiselle. Olin ajatellut, että jos tämä nettimies vaikuttaa ihan livenäkin kiinnostavalta, hylkään tuon baaritapauksen, puolestaan jos ei sytytä, toisinpäin. Tähän mennessä tämä nettimies on vaikuttanut juuri sellaiselta mieheltä, joka saattaisi sopia minulle ihan hyvin muutenkin, joten olen odottanut tosi innolla hänen tapaamistaan.
Mutta nyt päästään siihen ongelmaan: ihan uteliaisuuttani katsoin, jos löytäisin tätä nettimiestä Facebookista ja löytyihän sieltä. Samalla löytyi myös kuva- ym. materiaalia siitä, että nämä kaksi miestä ovat ilmeisesti hyviäkin kavereita keskenään! Ihan uskomaton sattuma, ja nyt olen ihan paniikissa yrittänyt miettiä, mitä ihmettä teen.
Vaihtoehtoja, mitä olen tähän mennessä miettinyt:
-Perun treffit, en tapaa enää baarimiestä (tämä olisi varmasti se järkevin vaihtoehto)
-Perun treffit, tapaan vielä baarimiestä (tästä ei voisi kuitenkaan tulla mitään vakavaa, sillä en todellakaan halua, että minua esiteltäisiin tälle kaverille, joka tajuaisi, kuka olen)
-Menen treffeille, hylkään baarimiehen (jos jotain tässä tapauksessa nettimiehen kanssa kehittyisi, pitäisi se jättää salaiseksi ja pelkäksi seksisuhteeksi - ei siis sotketa lähipiiriä kuvioihin)
-Menen treffeille, en hylkää baarimiestä (huono vaihtoehto, maine menee ja takuuvarma kaaos luvassa ennemmin tai myöhemmin)
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (21)
"Maineen menetys", kuten tuolla jo todettiin, on naiselle todellinen uhka. Se on helvetin vanhanaikaista, väärin ja ihan pepusta, mutta näin siinä vain helposti voi käydä. Jos et ole valmis taistelemaan asian kanssa, niin sitten sinun on parempi vain perua se nettituttavuus saman tien, ja vielä mieluummin hylkäät myös sen baarituttavuuden. Kyllä miehiä riittää, ei kannata takertua nyt näihin. Ota hengähdys- ja tuumaustauko.
Oliks sä ensin siis Samin kaa ja sitten Janin. Vai oliks se toistepäin. Ja kertoks sitten Janin tolle Samille, et mekin ollaan oltu silleeen...?
Tai vielä yksi vaihtoehto. Lemppaat kummatkin miehistä ja alat kattelee muita.
no hei jos tää netti mies ettii vaan seksiä? sehän voi olla vaikka parisuhteessa? kävisin ehkä ite tapaamassa sitä ja jos haluu vaan seksiä niin sitten vaihtasin tohon ekaan... jos siis itse etsit muutakin kuin seksiä....
Joo tässä on nyt se sama tilanne kun sillon Repen ja Janstun kaa.
No eih, treffailet molempia ja panetat itseäsi vuoro iltoina. Sitten kokeilette kimpassa, otat molemmat samaan aikaan. Tulet ns ihan yllättäen raskaaksi, sitten vaan päätät kumman laitat kuseen. Kummalta saat enemmän elareita sun muita etuja. Jos sällit protestoi, kerrot silmät suurina kuinka vastuu on heidän ja pitäisi tietää että seksistä voi tulla raskaaksi. Täältä saat hyväksyvää hyminää ja ohjeita, esim alkuun valehtelet kuinka menkat myöhässä etkä tietty kerro raskaudestasi.
Tässä tilanteessa jatkaisin sinuna parempien provojen kirjoittamista ja itsesi kehittämistä vanhoja klassikkoja lukemalla.
No ihan tosissaan tästä saisi jonkun komedian, miten voikin sattua tällaista?! Jotenkin voisi ymmärtää, että jossain pienessä kaupungissa, missä kaikki muutenkin tuntevat toisensa, mutta nyt on ihan suurempi kaupunki vielä kyseessä.
Ja tuo kummankin miehen lemppaaminen ja totaalinen katoamistemppu on kyllä todella hyvältä tuntuva vaihtoehto tässä vaiheessa!
-Ap
Vaihto 1 ja vaihtoehto 2. Muut ei missän tapauksessa.
Baarimiestä ajatellen ei toi toinenkaan vaihtoehto ole paha: olit sinkku, oli monia siimoja vedessä, hän oli kiva ja hylkäsit muut.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:59"]
Tässä tilanteessa jatkaisin sinuna parempien provojen kirjoittamista ja itsesi kehittämistä vanhoja klassikkoja lukemalla.
[/quote]
Valitettavasti tapahtumapaikkana ei nyt ole Porvoo, vaikka tämä kieltämättä siltä kuulostaakin. Pitäisi varmaan alkaa lottoamaan, kun nyt näyttäisi olevan todennäköisyydet ihan hyvin kohdillaan...
Ja nimenomaan EN ala mitään säätää kummankin kanssa samanaikaisesti, jompi kumpi tai ei kumpikaan.
Ap
Ei tossa nyt kummastakaan mitään elämän miestä saa leivottua, lopeta molemmat säädöt ja katsele eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:27"]
Ei tossa nyt kummastakaan mitään elämän miestä saa leivottua, lopeta molemmat säädöt ja katsele eteenpäin.
[/quote]
Noin olisi varmasti viisainta. Alkaa vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta unohtaa kaikki miehet kokonaan, niin selviäisi ainakin paljon vähemmällä murheella.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:46"]
Provo
[/quote]
Eikö tuo nyt ole aika väsynyttä, ihan joka ketjussa?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:44"]
Otsikossa ongelma tiivistettynä, tässä hieman taustatietoja. Olen ollut nyt muutaman kuukauden sinkkuna ja aloitellut taas uudelleen deittailua. Nyt ilmeni ongelma, johon ovat hyvät neuvot tarpeen!
Tapasin reilut 2 viikkoa sitten baarissa miehen, vaihdettiin numeroita, edellisviikolla käytiin treffeillä ja viime viikonloppuna hän oli luonani käymässä, ja tuolloin myös harrastimme seksiä. Tällä hetkellä en ole oikein varma, miten kiinnostunut olen hänestä tai hän minusta. Hän on ihan mukavaa seuraa, hyvännäköinen ja "hyvä paperilla" (nämä perinteiset hyvät työpaikat, koulutukset ym.), mutta en tosiaan ole ihan varma, miten paljon meillä on yhteistä ja miten suhde toimisi. Oli ehkä hieman aikaista mennä sänkyyn, en todellakaan yleensä ole näin helppo, mutta suoraan sanoen olin aikamoisessa puutteessa, sillä eron jälkeen (enkä pitkään aikaan sitä ennenkään) en ole seksiä harrastanut.
Juuri siitä syystä, että olen tosissaankin kaivannut miesseuraa, ihan vaikka sitten seksin merkeissä, menin viime viikolla (en ollut kuullut tästä baarissa tapaamastani miehestä mitään moneen päivään) vastaamaan deitti-ilmoitukseen, missä etsittiin lähinnä "seikkailuseuraa". Meilailimme tämän miehen kanssa ja vaihdoimme kuvia, ja koska edelleen vaikutti hyvältä, sovimme treffit huomiselle. Olin ajatellut, että jos tämä nettimies vaikuttaa ihan livenäkin kiinnostavalta, hylkään tuon baaritapauksen, puolestaan jos ei sytytä, toisinpäin. Tähän mennessä tämä nettimies on vaikuttanut juuri sellaiselta mieheltä, joka saattaisi sopia minulle ihan hyvin muutenkin, joten olen odottanut tosi innolla hänen tapaamistaan.
Mutta nyt päästään siihen ongelmaan: ihan uteliaisuuttani katsoin, jos löytäisin tätä nettimiestä Facebookista ja löytyihän sieltä. Samalla löytyi myös kuva- ym. materiaalia siitä, että nämä kaksi miestä ovat ilmeisesti hyviäkin kavereita keskenään! Ihan uskomaton sattuma, ja nyt olen ihan paniikissa yrittänyt miettiä, mitä ihmettä teen.
-Perun treffit, en tapaa enää baarimiestä (tämä olisi varmasti se järkevin vaihtoehto)
-Perun treffit, tapaan vielä baarimiestä (tästä ei voisi kuitenkaan tulla mitään vakavaa, sillä en todellakaan halua, että minua esiteltäisiin tälle kaverille, joka tajuaisi, kuka olen)
-Menen treffeille, hylkään baarimiehen (jos jotain tässä tapauksessa nettimiehen kanssa kehittyisi, pitäisi se jättää salaiseksi ja pelkäksi seksisuhteeksi - ei siis sotketa lähipiiriä kuvioihin)
-Menen treffeille, en hylkää baarimiestä (huono vaihtoehto, maine menee ja takuuvarma kaaos luvassa ennemmin tai myöhemmin)
[/quote]
Niin varmaan...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:44"]
[/quote]
Niin varmaan...
[/quote]
No, sovitaan niin, että voit pitää tätä provona, jos haluat. Jotenkin arvasin jo tapausta auki kirjoittaessani, että kuulostaa varmaan liian uskomattomalta tämä kuvio ollakseen totta, ja oikeasti todella toivoisinkin, että tämä olisi jonkun wannabe-salkkarikäsikirjoittajan tuotosta.
Mutta, koska totuus on aina välillä tarua ihmeellisempää, kaipaisin nyt ihan oikeasti jotain näkemyksiä.
Ap, joka ei edes ymmärrä, mitä järkeä olisi käyttää aikaa tällaisen kuvion keksimiseen omasta päästään, ja vielä siitä kirjoittamiseen.
Nauti elämästä ja näiden kahden treffailun ohella etsit kolmatta, vielä parempaa saalista.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:05"]
Sami ja Jani ?
[/quote]
Joo, eikö tämä tullut jo aikaisemminkin..?
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:52"]
Suomessa on pienet piirit, ihan joka asiassa. Tämä pitäisi naisten aina muistaa, kun hyppelevät sängystä toiseen: on aina mahdollista, että paneskelette kaverusten kanssa ja kun tuo tulee ilmi, menetätte kyllä sataprosenttisen varmasti maineenne totaalisesti.
Nyt ap:lla on käynyt vielä tuuri, huomasit ajoissa ja voit vielä tehdä asialle jotain. Ehdottomasti nyt lopetat yhteydenpidon kumpaankin mieheen ja alat katsella muita. Seksiä tulet takuuvarmasti saamaan jatkossakin, nainen kun olet.
Ihan aidosti, maineen menetys on vielä nykypäivänäkin karmea kokemus naiselle. Siksi sitä pitääkin varjella mahdollisimman tarkkaan.
[/quote]
Sen suhteen kyllä kävi tuuri, että asia kävi ilmi tuon fb:n kautta. Jotenkin tuntuu vaan niin uskomattomalta sattumalta, kun on tosiaan kuitenkin suuresta kaupungista kyse, en harrasta yhden yön juttuja, enkä ole edes paljoa käynyt treffeillä nyt. Miten sitä uskaltaa enää tutustua keneenkään ilman jotain laajempaa selvitystä sukupuusta ja kaveripiiristä?!
Ap