Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta! " ei mulla ikinä mitään tuollaista lapsen kanssa ole"

Vierailija
22.08.2006 |

No ei jumalauta olekaan kun ukko on välillä ainoastaan lapsen kanssa kahdestaan. Päivässä ehkä pari? tuntia. Kun minä olen sen lopun ajasta. Lapsi huutaa, raivoaa, tyhjentää mun saippuapulloja, kosteusvoiteita lattialle eikä ymmärrä kun asiasta sanoo sille.

Miehelle kun sanon asiasta, niin vastaukseksi tulee aina ettei sillä oo koskaan tuollaista kun on lapsen kans! Helvetin pässi sekin!

Miten saada lapsi uskomaan ettei joihinkin tavaroihin ole mitään asiaa koskea yms? Lapsi siis kohta 3v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa pitää olla jämerä, lempeä ja jämerä.

Rajat pitää tehdä tarkasti selväksi.

Vierailija
2/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos teette säännöt selviksi mihin lapsi saa koskea ja mihin ei. Sitten nosta " ei lapselle" -tavarasi pois lapsen ulottuvilta kaappiin pussiin. Ja kaapille ei mennä.

Keksi lapselle jotain tekemistä jos alkaa tekemään kiellettyjä puuhia. Ulkoilu on hyvä kikka, saa lapsi purkaa energiaa ja sinä saat happea. Ja taas jaksatte.

Olis hyvä jos te lopettaisitte toistenne arvostelun kuka tekee mitäkin oikein ja kuka hoitaa miten ja kuinka paljon! Puhallatte yhteen hiileen, ootte perhe ja rakastatte toisianne.

Sää tarttet selkeesti nyt jotain omaa aikaa, harrasta vaikka spinninkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se aina vähän aikaa muistaa, ettei saa koskea, mutta kohta on taas purkilla kun silmä vältää...

Vierailija
4/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No ei jumalauta olekaan kun ukko on välillä ainoastaan lapsen kanssa kahdestaan. Päivässä ehkä pari? tuntia. Kun minä olen sen lopun ajasta. Lapsi huutaa, raivoaa, tyhjentää mun saippuapulloja, kosteusvoiteita lattialle eikä ymmärrä kun asiasta sanoo sille.

Miehelle kun sanon asiasta, niin vastaukseksi tulee aina ettei sillä oo koskaan tuollaista kun on lapsen kans! Helvetin pässi sekin!

Miten saada lapsi uskomaan ettei joihinkin tavaroihin ole mitään asiaa koskea yms? Lapsi siis kohta 3v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän