Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys teille, jotka piereskelette paljon!

Vierailija
09.06.2014 |

Onko piereskely mielestänne normaali ruumiintoiminto? Oletteko koettaneet poistaa ongelmaa esim. ruokavaliolla? Syöttekö esim. Ruuansulatusjugurtteja ja syötte samoin kun ennenkin?

jäin pohtimaan asiaa puhuttuani paljon piereskelevän ystäväni kanssa. Omasta mielestäni juuri kenenkään ei tarvitsisi piereskellä, jos vain kiinnittäisi huomiota ruokiin. Itse esimerkiksi pääsin ilmavaivoista kokonaan jätettyäni viljat pois, vaikkei keliakiaa olekaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:55"]

Ulostesiirre???

Jonkun toisen uloste siirretään sinuun?

[/quote]

Luin noita juttuja, ja käsittääkseni sitä toisen ulostetta ei ihan sellaisenaan siirretä. Sitä käsitellään ja siitä eristetään ne jutut, jotka lopulta siirretään.

Vierailija
22/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun kuuluu paukkua kuuluvasti ja usein. Sarjatulena sekä yksittäisinä täsmäpamauksina. Kaiken kruunaa salaa saapuva tuoksu joka levittäytyy tasapuolisesti kaikkien paikalla olevien iloksi. Torstaina taas, hernekeittova ja pieru paukkuu iloisesti ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:32"]

Mulla on mennyt suolistofloora piloille elämäni varrella syödyn lähemmäs toisenkymmenen antibioottikuurin takia. Ruokavaliolla säätely auttaa himpun verran, vähentää hieman ilmavaivoja mutta ei poista päivittäistä vesiripulia joka on jatkunut jo 15-vuotta.

Veikkaan kuolintavakseni suolistosyövän tms :/

Olen kuullun, että jenkeissä vastaavia tapauksia on hoidettu menestyksekkäästi ulostesiirre. Tiedän, kuulostaa kamalalta, mutta olen vakavasti harkinnut sitä, kun kaikki ruoka tulee sulamattomana ulos. Pieren varmaan 200 kertaa päivässä, ja ulostan (vesiripulia) noin 5 kertaa päivässä.

http://www.hs.fi/tiede/a1376033119549

http://www.clostridiumdifficile.fi/ulosteensiirtohoitomuotona/

Gluteiiniviljat, alkoholi, sokeri ja maitotuotteet ehdottomasti pahentavat tilannetta. Eli ne pidän pois ruokavaliosta.

[/quote]

Lueskelin juttua tuosta ulostesiirteestä. Outoa, ettei tuota käytetä enempää. Totta kai ajatus on vähän ällöttävä, mutta jos tulokset kerta on noin hyviä, hoitoa pitäisi ruveta tekemään ihmisille enemmän. Lähde tuumasta toimeen, jos mahdollista! :)

[/quote]

älä muuta sano! Sen sijan lääkärit diagnosoivat jotain ärtyvän suolen oireyhtymiä kun valtaosalla oireet tosiaan johtuvat antibioottikuureista sekä huonoa bakteerikantaa tukevasta länsimaisesta dietistä.

Olen kyllä vakavissani pohtinut.. Jos valitsisinkin toisen tien kun tämä näivettyminen, ainaiset vatsakrampit sekä lopuksi luultavasti se suolistosyöpä.

[/quote]

Minulta löytyisi päivittäin huomattavia määriä ulostesiirrettä. On hyvin toimivaa ja tuhtia. Silmiä oikein kirvelee. Luovutan ilolla siinä missä vertakin. postikulujen hinnalla.

Jos kiinnostaa, laita puhelinnumero/sähköpostiosoite.

[/quote]

:D Kiitos anteliaasta tarjouksesta!

Tosin, käsitin, että luovuttajan tulisi olla samasta perheestä.

Vierailija
24/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Itsellä just menossa eliminointi syyn selvittämiseksi. Vehnä on kokeiltu, ei vaikutusta. Nyt oon maidottomalla ruokavaliolla.

Vierailija
25/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruja tulee reilusti mutta ei se mitään! Antaa haista ;)

Vierailija
26/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ap besserwisser sanoisin,että h...sta p...ru.

Vierailija
27/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole miettinyt asiaa. pieren ja syön kaikkea ja pieren taas. piereskely ei ole minulle ongelma. suoleni ovat onnellisia.

Vierailija
28/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:19"]Onko piereskely mielestänne normaali ruumiintoiminto? Oletteko koettaneet poistaa ongelmaa esim. ruokavaliolla? Syöttekö esim. Ruuansulatusjugurtteja ja syötte samoin kun ennenkin?

jäin pohtimaan asiaa puhuttuani paljon piereskelevän ystäväni kanssa. Omasta mielestäni juuri kenenkään ei tarvitsisi piereskellä, jos vain kiinnittäisi huomiota ruokiin. Itse esimerkiksi pääsin ilmavaivoista kokonaan jätettyäni viljat pois, vaikkei keliakiaa olekaan.

[/quote]Piereskelen ja paljon. En lopeta leipää enkä muitakaan tuotteita.Peräni rutisee useasti, jos miestä kyllästyttää etsiköö naisen joka ei piere.

Vierailija
29/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuessani poikaystävääni pidätin ilmavaivoja koko yön. Olin hereillä, jotta ei ilma vahingossa tule ulos. Olin yöt kovissa kivuissa ja pyörin hiessä. Kun hän lähti töihin, päästin litroittain ilmaa. Elämä voitti. Johtui jännityksestä.

Vierailija
30/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:42"]

Minun suvussani nyt vaan on paljon pieruja, äitini, tätini, mummoni äitin puolelta jne piereskelevät vaan todella paljon, kuten minäkin. Olen terveellisyyden perikuva: liikun, juon vettä, ei ollenkaan alkoholia/tupakkaa tai herkkuja, paljon kuituja, kasviksia, saan kaikki vitamiinit ja hivenaineet ja protskuja sopivasti. Kaikki jotka tuntevat tietävät kuinka terveellisesti elän, sukulaisillani vaihtelevia elintapoja, mutta kaikki äitin suvun puolelta pieremme yhtä paljon. Että kiitos vaan tuosta teoriasta, ei todellakaan johdu siitä, ehkä joissain tapauksissa mutta ei todellakaan kaikissa !

[/quote]

Ei johdu välttämättä epäterveellisestä, vaan epäsopivasta ruuasta. Toisia saattaa esimerkiksi jotkut tietyt kasvikset tai hedelmät pierettää/röyhtäyttää/närästää, vaikka ne terveellisia ovatkin, niin kuin toisille tulee vaivoja viljasta tai maitotuotteista. 

Eipä ne pierut onneksi vaarallisia ole ;)

Vierailija
31/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tähystykset, on otettu kaikki keliakia yms kokeet. On testattu ruokavalio, homeopatia, akupunktio, jne jne. Mutta ei vaan auta. Lääkäri viimeksi paineli vatsaa ja sanoi, ettei tarvitse kuin pieni hetki kevyesti painaa vatsaa niin näkee miten ilma siirtyy suolistossa ja sitä on todella runsaasti. Vituttaa tämä vaiva.

Vierailija
32/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka pierua pidättää, sil on muutakin salattavaa. Laskekaa vaan mammat kiisuja:)