Työkaverini puhutteli minua vauvasurmaajana oululaisuuteni takia!
Eli työpaikallani eräs vanhempi työkaverini tokaisi, että " Sellaisiahan ne oululaiset on..tiedä vaikka (nimeni) olisi kahvitauolla käynyt vähän pakastamassa vauvoja"
En tiedä oleno yliherkkä tai jotain, mutta mielestäni minulla on oikeus loukkaantua ko. heitosta..Mitä mieltä olette?
Kommentit (15)
Oululaiset ovat täysi läppä ainakin Helsingissä. Vissiin pohjosen kylmyys surkastuttanu oululaisten aivoja, sen verran vajaata porukkaa siellä elelee.
Ajattelisin työkaverin olevan hieman yksinkertainen ja pitävänsä itseään ns. rehevän ja rempeän huumorin eksperttinä - ja antaisin asian olla. Tälläiset tyypit kyllä kahvipöydässä välillä kauhistelee maailman menoa, oli siihen aihe sitten iltapäivälehden lööppi tai jonkun tutun lihominen, seuraavaan hengenvetoon samasta asiasta heitetään jo mautonta joukkia.
Törkeää. Missä työkaverisi asuu? Etsitään yhdessä joku kamala tapaus hänen kotiseudultaan, niin voit maksaa potut pottuina ;D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:24"]
Hys hys! Ei saa puhua pahaa poropaimentolaisista.
[/quote]
Oulu on vielä kuule etelää, eikä siellä tosiaankaan ole porotokkia. Vaarini sanoi aina, että hän kävi tuossa etelässä, kun kävi oulussa :D
Terveisiä Sodankylästä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:24"]
Hys hys! Ei saa puhua pahaa poropaimentolaisista.
[/quote]
suvikset kyllä ottaa tästä kaiken irti. perustakaa nyt äkkiä joku oululaistenhyysäämisvaltuutetun virka niin saadaan taas joku tyhjäntoimittaja kukkahattu työllistettyä verorahoilla.
Mun yks työkaveri nauroi irvaili työpaikalla "oululaiset ovat niin lihavia, etteivät edes huomaa, jos joku on 6 kertaa raskaana".
Tuli paha mieli, koska olen oululainen, lihava ja raskaana.
Juu olen havainnut jonkinlaista hysteriaa, kaikki katsovat toisiaan mahdollisina pakastajina.
Oikeasti luulenpa, että se seuraava kaamea tragedia joka paljastuu on taas aivan erinlainen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:45"]
Juu olen havainnut jonkinlaista hysteriaa, kaikki katsovat toisiaan mahdollisina pakastajina.
Oikeasti luulenpa, että se seuraava kaamea tragedia joka paljastuu on taas aivan erinlainen.
[/quote] Mikä tuon ison välin idea on viestissäsi?
Kuvitelkaa meitä ulkomailla asuvia suomalaisia, saamme kaikki erilaiset stereotypiat omaksemme.
Itse en koske alkoholiin ollenkaan ja silti saan kuulla suomalaisten juopottelusta. En ole tuppisuu ja kuulen siitä, kuinka suomalaiset ei puhu. En ole blondi ja sitä ihmetellään.
Myytinrikkoja...
Törkeää!!