Mies häpeää minua. Jätänkö hänet?
Mies häpeää minua, mikä ilmenee site, ettei hän esittele minua juuri kenellekään. Viihtyy kuitenkin seurassani ja saisi epäilemättä edustavammankin.
Riittävä syy eroon?
Kommentit (15)
Seurusteluaikana sitten esitteli hulluna kaikille, kun kerran naimisiinkin menitte?
Siis ei olla naimisissa. Miesystävästä kyse siis.
ap
En olis sellaisen miehen kanssa, joka ei esittelisi minua ihmisille eikä tutustuttaisi ystäviinsä ja sukulaisiinsa. Vaikea nähdä suhteella mitään tulevaisuutta, ja muutenkin sen verran itsekunnioitusta pitää olla!
Kaytä sitten "eron" tilalla sanoja "seurustelun lopettamiseen".
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:44"]
[/quote]
Anteeksi harhaanjohtava sanavalinta.
ap
Minä olen lopettanut seurustelusuhteen siihen kun mies ei esitellyt minua kavereilleen eikä sukulaisilleen. Olimme olleet yhdessä jopa kolme vuotta!! Meillä oli tosi mukavaa, mutta pidemmän päälle tuntui, ettei homma edennyt mihinkään. No, nyt on mies jonka sukulaiset sekä ystävät on nähty ja rupateltu.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:47"]
Minä olen lopettanut seurustelusuhteen siihen kun mies ei esitellyt minua kavereilleen eikä sukulaisilleen. Olimme olleet yhdessä jopa kolme vuotta!! Meillä oli tosi mukavaa, mutta pidemmän päälle tuntui, ettei homma edennyt mihinkään. No, nyt on mies jonka sukulaiset sekä ystävät on nähty ja rupateltu.
[/quote]
Taitaa olla sama edessä. :/ Mutta parempaa kohti.
[/quote]
Ymmärtäisin nillityksesi, jos ap olisi sanonut "avioero". Pitääkö mennä koulun kanssa naimisiin, että voi erota siitä? Entä duunista?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:49"]
[/quote]
Ymmärtäisin nillityksesi, jos ap olisi sanonut "avioero". Pitääkö mennä koulun kanssa naimisiin, että voi erota siitä? Entä duunista?
[/quote] Tässä puhuttiin muusta kuin koulusta tai duunista. Eronnut-sanaa käytetään vain tietyssä yhteydessä kun kyseessä on ihmissuhteet. Tällaisissa yhden lauseen aloituksia olisi hyvä pyrkiä valitsemaan sanat oikein, jotta ajatus välittyy suoraan, eikä niin että pitää tehdä viisi vastakysymystä ennenkuin ymmärtää aloittajan ajatuksen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:47"]
[/quote]
Taitaa olla sama edessä. :/ Mutta parempaa kohti.
[/quote] Minusta ei kuitenkaan koskaan tuntunut, että mies häpeää minua.
Mitä se mies sanoi kun kysyit häneltä syytä moiseen?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:57"]
[/quote]
[/quote] Tässä puhuttiin muusta kuin koulusta tai duunista. Eronnut-sanaa käytetään vain tietyssä yhteydessä kun kyseessä on ihmissuhteet. Tällaisissa yhden lauseen aloituksia olisi hyvä pyrkiä valitsemaan sanat oikein, jotta ajatus välittyy suoraan, eikä niin että pitää tehdä viisi vastakysymystä ennenkuin ymmärtää aloittajan ajatuksen.
[/quote]
Ongelma on kyllä ihan omassa päässäsi. Ero ei mitenkään automaattisesti tarkoita avioeroa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:58"]
Mitä se mies sanoi kun kysyit häneltä syytä moiseen?
[/quote]
En ole vielä kysynyt, mutta mielestäni se, ettei esittele minua innoissaan on riittävä todiste. :(
ap
Jos sulla on paska olla nii ukko pihalle, simpe as that