Mikä ihmeen pakko on pitää sukulaisiin yhteyttä?
Kommentit (16)
Ei mikään jos ei tykkää. Sukulaisia ei voi valita, mutta ystävät voi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa?
Laki sukulaisuussuhteiden ylläpitämisestä sekä sitä täydentävä tasavallan presidentin asetus, joiden noudattamista Valtion sukurakkausvirasto valvoo yhteistyössä liikkuvan poliisin kanssa.
Tietääkseni missään lakipykälässä ei määrätä pitämään sukulaisiin tai keneenkään muuhunkaan mitään yhteyttä. Olen tehnyt näin jo aika pitkään. Ainoana haittapuolena uskoisin olevan sen, kun kuolen ja minut löydetään 6 kuukauden kuluttua kämpästäni, ei tilanne ole löytäjille ja jälkien siivoajille mikään suuri nautinto!
What?!
Saa kyllä sellaisen kuvan aivan ku ap.n pitäisi saada täältä lupa omaan vapaaseen elämään?
Minä pidän yhteyttä ainoastaan siskoni,koska hän on ainoa sukulainen,jonka kanssa suhde on hyvä,välittävä ja vastavuoroinen.
Voit ihan rauhassa itse valita ystäväsi.
Yleensä en kuule tietystä osasta sukulaisistani oikeastaan mitään paitsi jos ne haluavat jotain tai sitten hautajaisten yhteydessä. Olen tyytyväinen asiantilaan, jos vielä ymmärtäisivät olla haluamatta mitään, niin olisi ihan mukava nähdä ne hautajaisissa, joko omissa tai niiden.
Ei ole mitään pakkoa. Mistä tuollaisen keksit?
Ei sitten tarvitse ihmetellä, kun kukaan ei auta silloin, kun olet avun tarpeessa.
No ei mikään. Itse olen ollut äitiä lukuun ottamatta tekemisissä sukulaisteni kanssa viimeksi alle 10-vuotiaana. Isää ja sen puolen sukulaisia en ole koskaan nähnytkään. Miksi minä heihin pitäisin yhteyttä, kun en edes tunne heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tarvitse ihmetellä, kun kukaan ei auta silloin, kun olet avun tarpeessa.
Olen saanut aina apua, kun olen tarvinut. Mieheltäni, ystäviltäni, naapureilta, työkavereilta jne. jne. Ei avun antamiseen samaa geeniperimää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa?
Laki sukulaisuussuhteiden ylläpitämisestä sekä sitä täydentävä tasavallan presidentin asetus, joiden noudattamista Valtion sukurakkausvirasto valvoo yhteistyössä liikkuvan poliisin kanssa.
Sukurakkausvirasto valvoo..tätä vähän epäilinkin. Poliisitkin vaan esittävät tekevänsä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan rauhassa itse valita ystäväsi.
Entä jos ei erota ystäviä fake friendeistä?
Minun kotitaustani väänsi kykyni haluta itselleni hyvää, eli magneetin lailla vedän kaikenlaista loisluonnetta uuvuttamaan.
Olisikin helppoa jos ystäviä olisi tuolla valmiina odottamassa kun pakenet sukuasi. Harvemmin näin.
Monikossa sukulaisiin?! On hienoa muistaa, että jokainen on oma yksilö eli erillinen ihminen. Ei missään tapauksessa kenenkään jatke, eikä alistettava reppana.
Ei ole pakkoa.