Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen pakko on pitää sukulaisiin yhteyttä?

Vierailija
18.06.2021 |

Jos heistä ei edes tykkää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakkoa.

Vierailija
2/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään jos ei tykkää. Sukulaisia ei voi valita, mutta ystävät voi.

Vierailija
4/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa?

Laki sukulaisuussuhteiden ylläpitämisestä sekä sitä täydentävä tasavallan presidentin asetus, joiden noudattamista Valtion sukurakkausvirasto valvoo yhteistyössä liikkuvan poliisin kanssa.

Vierailija
5/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni missään lakipykälässä ei määrätä pitämään sukulaisiin tai keneenkään muuhunkaan mitään yhteyttä. Olen tehnyt näin jo aika pitkään. Ainoana haittapuolena uskoisin olevan sen, kun kuolen ja minut löydetään 6 kuukauden kuluttua kämpästäni, ei tilanne ole löytäjille ja jälkien siivoajille mikään suuri nautinto!

Vierailija
6/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

What?!

Saa kyllä sellaisen kuvan aivan ku ap.n pitäisi saada täältä lupa omaan vapaaseen elämään?

Vierailija
7/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän yhteyttä ainoastaan siskoni,koska hän on ainoa sukulainen,jonka kanssa suhde on hyvä,välittävä ja vastavuoroinen.

Vierailija
8/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan rauhassa itse valita ystäväsi.

Vierailija
9/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kuule tietystä osasta sukulaisistani oikeastaan mitään paitsi jos ne haluavat jotain tai sitten hautajaisten yhteydessä. Olen tyytyväinen asiantilaan, jos vielä  ymmärtäisivät olla haluamatta mitään, niin olisi ihan mukava nähdä ne hautajaisissa, joko omissa tai niiden.

Vierailija
10/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pakkoa. Mistä tuollaisen keksit?

Vierailija
11/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tarvitse ihmetellä, kun kukaan ei auta silloin, kun olet avun tarpeessa.

Vierailija
12/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään. Itse olen ollut äitiä lukuun ottamatta tekemisissä sukulaisteni kanssa viimeksi alle 10-vuotiaana. Isää ja sen puolen sukulaisia en ole koskaan nähnytkään. Miksi minä heihin pitäisin yhteyttä, kun en edes tunne heitä. 

Vierailija
13/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tarvitse ihmetellä, kun kukaan ei auta silloin, kun olet avun tarpeessa.

Olen saanut aina apua, kun olen tarvinut. Mieheltäni, ystäviltäni, naapureilta, työkavereilta jne. jne. Ei avun antamiseen samaa geeniperimää tarvita. 

Vierailija
14/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa?

Laki sukulaisuussuhteiden ylläpitämisestä sekä sitä täydentävä tasavallan presidentin asetus, joiden noudattamista Valtion sukurakkausvirasto valvoo yhteistyössä liikkuvan poliisin kanssa.

Sukurakkausvirasto valvoo..tätä vähän epäilinkin. Poliisitkin vaan esittävät tekevänsä muuta.

Vierailija
15/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ihan rauhassa itse valita ystäväsi.

Entä jos ei erota ystäviä fake friendeistä?

Minun kotitaustani väänsi kykyni haluta itselleni hyvää, eli magneetin lailla vedän kaikenlaista loisluonnetta uuvuttamaan.

Olisikin helppoa jos ystäviä olisi tuolla valmiina odottamassa kun pakenet sukuasi. Harvemmin näin.

Vierailija
16/16 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikossa sukulaisiin?! On hienoa muistaa, että jokainen on oma yksilö eli erillinen ihminen. Ei missään tapauksessa kenenkään jatke, eikä alistettava reppana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi