Auttaako kosmetologilla käynti oikeasti?
Eli: olen päälle 40 v., aika ok-kunnossa, on vähän juonteita ym. ikään kuuluvaa. En käy kosmetologilla ikinä. Tiedän, että heillä on erilaisia hoitoja just vanhenevalle iholle. Auttaako ne oikeasti? Onko niistä jotain hyötyä? En tarkoita mitään pistoksia tms. Mietin, että voisin ehkä saada apua tuotteiden valintaan. Ostan ne tällä hetkellä apteekista. Eli onko vähän rahan heittämistä kaivoon, jos kävisi jossain hoidossa?
Kommentit (10)
Looki tekee kovaa tiliä.
Minulla täydellinen iho. Vain vettä ja suihkussa saipotta.
Oma kokemus kosmetologilla käynnistä on se, että iho voi näyttää ja olla paremman oloinen 2-3 päivää hoitojen jälkeen, ei ole ehkä kuitenkaan niin hinta-laatusuhteeltaan kohdallaan, että kävisin siellä niin usein kuin aiemmin. Liikkeissä suppea tuotevalikoima, hintavat tuotteet, eivät välttämättä sovi. Kotihoito hyvillä tuotteilla tärkeintä!
En usko. Geeneillä ja elintavoilla enemmän merkitystä. Itse käyn vain rentoutumassa siellä.
Lähinnä hemmotteluun sopii yksittäiset käynnit. Moniin hoitoihin kuuluu joku hieronta samalla kun voiteet vaikuttaa. Ne on superihania!
Ei auta. Ravitsemus, uni ja lepo vaikuttavat eniten ihoon ja ulkonäköön ja tietysti ne omat perintötekijät. Kosmetologilla käynnissä hinta/latu -suhde on ihan keturallaan.
Jos on poistettavia ihomatoja, sen ymmärrän, en muuten.
Kävin säännöllisen epäsäännöllisesti ihonpuhdistuksissa, kun kärsin aknesta. Se oli kivuliasta, iho oli noin viikon jälkeenpäivän aivan tulehtuneen näköinen ja kipeä eikä ongelma oikein koskaan parantunut. Jälkeenpäin ajatellen en saanut toimenpiteistä mitään hyötyä ja menetin paljon rahaa. Eräs kosmetologi sanoikin eri yhteydessä kerran, että "kosmetologi hoitaa tervettä kehoa", joten oikea osoite olisi ollut ihotautilääkäri.
Muihin en osaa ottaa kantaa, eli tämä oli null comment.
mene mieluummin plastiikkakirurgille tai ihotautilääkärille, joka tekee hoitoja ikääntyvälle iholle, esim. laser, hapot ja mitä kaikkea nykyään onkaan saatavilla. niitäkin yleensä pitää ottaa sarjana, että saa parhaan tuloksen.
kosmetologi ei oikein saa tehdä mitään, mikä ulottuisi ihon syvempiin kerroksiin ja olisi oikeasti tehokasta. rahanhukkaa mielestäni, mutta voihan sen ottaa hemmotteluhetkenä, esim. kasvohieronta, joku ampulli ja seerumi siihen jne. mutta jos haluaa tuloksia, niin lääkäriin.
Tulihan sitä aikoinaan käytyä hoidoissa, mutta en käy enää.
Kulmien muotoilu olisi nyt jees.
Hajusteherkkänä en siedä hajustettuja tuotteita. Silmäkulmat aukesivat haavoille jostain tuotteesta.
Nyt omavalintaiset ja luonnolliset tuotteet.
Minulle ihan parhaat.
Olen joskus käynyt kerran kuukaudessa, ei ollut sen arvoista. Oikeastaan täysin turha ammatti. Ainoa mitä puolustan on ihon puhdistus, muuten ihan huu-haata, hymyillään ja rahat pois. Tietyn tyyppisten naisten must-have paikka. Kun löytää oikeat tuotteet omalle iholle, on se riittänyt ihan hyvin, ei ongelmia ihon kanssa. Aika turha paikka, sanoo aikansa sinne rahansa kuskannut.
Enpä usko että yksittäinen käynti auttaa. Joku sarjahoito ehkä tai sit ne pistokset jos ihan aikuisten oikeasti näkyviä tuloksia haluaa.
Mutta voihan siellä käydä. Monet valitsee vasta asiakkaan nähtyään mikä hoito tehdään ja samalla vastailee mitä ikinä haluatkaan kysyä.. Kuitenkin varauksella suhtautuisin tuotesuosituksiin. Ykskään voide tuskin on poistanut yhtäkään ryppyä maailmanhistoriassa.