Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka idiootti käy yöllä syljeskelemässä toisten pihoille?

Vierailija
18.06.2021 |

Eilen katselin perennojen reunuksia ja totesin että ne on trimmeröitävä. Nyt sitten menin trimmerin kanssa niitä siistimään ja yökkö tuli kun huomasin että siellä täällä oli räkä klimppejä (sylkeä) pitkissä heinissä ja perennan kasveissakin.

Onpa jollain "huumehörhöllä" ollut kivaa käydä yöllä sylkemässä kukkapuskiin. Illalla näitä ei 100% varmuudella ollut. Nyt sitten ensin tarkistellaan ettei ole neuloja tai muuta vaarallista heinien seassa ja sitten kumihanskat kädessä leikkaillaan heinät ja nostellaan kottikärryyn. En edes tiedä viitsiikö näitä edes kompostiin laittaa.

SAIRASTA ja asutaan vielä rauhallisella alueella, eikä ennen ole mitään ilkivaltaa tapahtunut! Kamera tulee ihan ensitilassa valvomaan pihaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näätköhän näkyjä? Mistä tiedät että se on sylkeä eikä esim linnun kakkaa.

Vierailija
2/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Ei se ole sylkeä vaan joku hyönteinen tekee sellaista syljennäköistä eritettä heinänkorsiin.

Sain kyllä hyvät naurut tuosta aloituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin kaskaat munivat heiniin ja tekevät niiden suojaksi sylkeä muistuttavaa vaahtoa.

Vierailija
4/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh! Ei se ole sylkeä vaan joku hyönteinen tekee sellaista syljennäköistä eritettä heinänkorsiin.

Sain kyllä hyvät naurut tuosta aloituksesta.

Mikä hyönteinen tekee syljennäköistä vaahtoa kukkiin ja heiniin?

AP

Vierailija
5/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kyllä aina syljeskelemässä naapurin pihalle kun kävelen ohi. Joskus nuuskaa, joskus tervapalloja ja räkäklönttejä. Ei se siellä mitään haittaa, eka kerta kun oon kuullut kenenkään valittavan.

Vierailija
6/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita riistakamera ja käräytä, on selvästi joku koronan saanut miekkonen joka yrittää levittää tautia.

;D

Vierailija
7/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis oikeasti limaklimppejä vai vaahtomaista sylkeä? Tosiaan sylkikaskas voi olla kyseessä, jos vaahtomaista...

https://www.vastavalo.net/philaenus-spumarius-meadow-froghopper-sylkika…

Vierailija
9/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä välillä läpällä "tähtään" naapurin kukkiin, jos se osuu ja jää roikkuu niin siitä saa jotain tyydytystä. Joku freudilainen keittiöpsykologi sanoisi varmaan et alitajuisesti se on kuin mällejä ruikkis jonku kasvoille. Mut so not, mitä se siinä haittaa? Kuivuu pois tai sade huuhtoo.

Vierailija
10/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkikaskas, ellet sitten satu asumaan tämän tyypin naapurissa:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kyllä aina syljeskelemässä naapurin pihalle kun kävelen ohi. Joskus nuuskaa, joskus tervapalloja ja räkäklönttejä. Ei se siellä mitään haittaa, eka kerta kun oon kuullut kenenkään valittavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi