Kauneushoitola poisti seuraajista
Eli kun en nyt ole hetkeen käyttänyt hänen palveluita, niin huomasin että jaahas en ole enää hänen seuraaja ig puolella ja Facebookissa sama homma.
Minun mielestäni tämä on jokseenkin hassua. Hän itse kuitenkin pyyti minua seuraajaksi /tykkääjäksi.
Enpä arvannut että on pakko ostaa joka kk palveluita 🙄
No tämä sinetöi sen, että enpä käytä jatkossakaan.
Muilla samaa kokemusta yrittäjiltä?
Kommentit (3)
Lapsellista. Ei liene suuri menetys 😂
Silloin, kun itse toimin yrittäjänä en kuulunut mm. facebookiin. Tämä siitä syystä, etten halunnut joutua perustelemaan kenellekään miksi en ole hyväksynyt kaveripyyntöä joltain asiakkaalta tms. Moni asiakas oli enemmän tai vähemmän kanta-asiakas ja ns. hyvänpäivän tuttu, ja joiden kanssa vaihdettiin kuulumisia jne. Eivät he kuitenkaan olleet mun oikeita ystäviä, emmekä viettäneet aikaa yhdessä vapaa-ajalla tms. En kokenut, että heidän olisi tarvinnut seurata minua esim. facebookissa tai minä heitä. Jotain yksityisyyttäkin pitää olla.
Jos facebook tai ig on yrityksen käytössä/nimissä, niin sitten en ymmärrä miksi joku seuraaja pitää poistaa, etenkään, jos tämä ei ole aiheuttanut mitään "draamaa" sivuilla. Tällöin postauksien jne. pitäisi kuitenkin olla yritykseen liittyviä kuten uutuuksia, tapahtumia jne. ei henkilökohtaisia omaa elämää koskevia.
Tuttua huttua.