Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos ylivilkas 8v pelaa hääjuhlan aikana puhelimella (ilman ääniä) ?

Vierailija
18.06.2021 |

Tiedän jo etukäteen että muuten juoksentelee ympäriinsä ja mölisee. Sen luulisi häiritsevän enemmän, kun että istuisi hiljaa pelaamassa? Vai saammeko paheksuvia katseita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun opettaa se kersa tavoille, kun on jo noin vanhakin?

Toivottavasti trolli..

Vierailija
2/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan kasvatuksen tulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä mahdollisimman paljon tilaisuuksissa missä voi vähän kerrallaan opetella olemaan rauhassa. Vai missä vaiheessa ajattelit aloittaa kasvatuksen?

Vierailija
4/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska mölisee vielä enemmän kun peli menee pieleen.

Vierailija
5/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On OK. Omat lapset, tuolloin 2v, 3v ja 6v, istuivat hautajaisissa (siis siellä ruokailussa) pöydän alla katsomassa piirrettyjä sen jälkeen kun olivat itse syöneet, ilman ääntä. Kyseessä oli siis mun äidin eli heidän mummonsa hautajaiset. Jos se jotakuta närästi niin siinähän sitten.. ainakaan ei pappia, hään kävi hakemasaa pojille leffaherkuja eli purkillisen irtokarkkia pitopalvelulta, olivat kuulemma vanhoja tuttuja...  

Vierailija
6/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok

Vierailija
7/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on epäkohteliasta kuitenkin. ton ikäinen on jo sen verran iso, että pitäisi osata käyttäytyä. Onko lapsi pakko ottaa mukaan hääjuhlaan ollenkaan jos ei ole tapoja opetettu?

Vierailija
8/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lapsi jää kotiin, jos ei vielä osaa juhlia.

Vierailija
9/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok ja ei se ketään häiritse. Toisin kuin juokseminen ja riehuminen.

Vierailija
10/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on jos kesken juhlan kuuluu kaikkien korviin "äiti, mulla on tylsää".

Esim järjestetyn ohjelman aikana (puheet, hääleikit tms) tuon ikäisen pitäisi osata seurata ainakin kohteliaisuudesta. Ohjelmien välissä voi sen pelin kaivaa esiin, kun on ymmärrettävämpää että lasta ei kiinnosta aikuisten talous- politiikka- ja työpaikka-asiat.

Vierailija
11/11 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin varmaan minäkin tekisin, jos ei muuta tekemistä ole. Yleensä meillä on juhlat menneet hyvin, jos on sukulaisia paikalla, lapseni ei kylläkään ole ylivilkas, mutta kiukuttelisi tylsyyttään, jos ei olisi mitään tekemistä. Serkukset ovat leikkineet keskenään vaikka ulkona, häiriköintiä ei sallita. Toisella puolella suvussa ei ole saman ikäisiä, mutta aikuisetkin serkut ovat jaksaneet viihdyttää pienempiä.

"Missä vaiheessa ajattelit aloittaa kasvatuksen? " Aina ei ole kyse siitä, että ei olisi kasvatettu. Kaikkiin ei vain toimi samat kasvatusmenetelmät, jos on esim adhd. Mun lapsella on add ja olen monta vuotta yrittänyt saada apua, ja nyt viimeinkin saadaan sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi