Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pukeutuminen eduskunnan kyselytunnilla
18.06.2021 |
Eduskunnan kyselytunnilla pitää pukeutua asiallisesti.Näin on säännöt.Pääministerimme revittelee mekon napit reilusti auki, ks.eilinen kyselytunti.
Kommentit (3)
Pääministeri näköjään tykkää esitellä rintamustaan. Jostain kumman syystä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"ks.eilinen kyselytunti"
Laita nyt linkki edes. Kuvahaulla ei näy muuta kuin normaaleja T-paitoja pikkutakkien alla.
Alue: Aihe vapaa
Ennen naisilla vapaa, miehillä pukupakko.
Nyt muutama mies rikkoo tapoja.