Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mies tulee vieläkin monen vuoden jälkeen koputtelemaan ovelle. Millä tuollaisesta pääsee eroon?

Vierailija
17.06.2021 |

Osaisiko joku neuvoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto, tietojen salaus, some-estot, hätänumeroon soitto tai sukulaisesi tulevat rauhallisesti kertomaan, ettei sinne saa enää tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti narsistinen.

Vierailija
4/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto.

En oikeasti tajua, miksi ihmiset antaa entisten kiusata eikä osaa sanoa suoraan.

Mitä sä olet tehnyt kun se ex tulee ovelle?

Vierailija
5/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mene avaamaan koska olen jo vuosia sitten kertonut että en halua olla tekemisissä. Ap

Vierailija
6/8 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päästäisin jo ulos että miesparka pääsee vihdoin matkoihinsa.

Vierailija
7/8 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin miestä. Minä vihaan hylkäämistä, sanoo Jumala. Mies on hyljätty ja kokee sen niin pahana.

Vierailija
8/8 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on hieman hankala tietää antamillasi tiedoilla. Syy voi olla mikä tahansa, mutta ilmeisesti ero jäänyt käsittelemättä. Miten ero sujui? Oliko hänelle selvää miksi erositte? Tuliko pyytämään anteeksi, kysymään sinua takaisin, kysymään miksi lähdit vai ehkä juttelemaan asiat selväksi jotta voi jatkaa elämässä eteenpäin.

Jos ei ole aggressiivinen tai muuten sekaisin, voisi olla paikallaan jutella kerran kunnolla, vastata kaikkiin kysymyksiin ja lopuksi kertoa että et toivo näkeväsi häntä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän