Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen melkein viisikymppinen ja alan yhä pimeässä kuvitella, nähdä ja kuulla asioita

Vierailija
17.06.2021 |

Vessaan mennessä en uskalla katsoa keittiöön, koska pelkään jonkun seisovan siellä.
Vessassa pesen kädet nopeasti katsomatta peiliin, koska pelkään näkeväni peilissä jotain.
Vaatekaapin ovi ei olla öisin raollaan.
Jne jne

Onko kohtalotovereita, en kai voi olla ainut?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa mutta oonkin seonnut.

Vierailija
2/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, sulla ei ole mielikuvitus kuollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
4/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitumi on käytännössä ainoa oikea valinta tasa- tai loivakattoisen talon vedeneristykseen.

Vierailija
5/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen.

Vierailija
6/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ja syytän teininä katsomiani kauhuelokuvia, jotka menivät alitajuntaan ja jäivät sinne. En pysty olemaan järkevä aikuinen valojen sammuttua vaan  taannun lapseksi, joka pitää varpaat visusti peiton alla ettei mörkö nappaa.

Vierailija
7/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä seisookin joku?

Vierailija
8/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein nelikymppinen enkä minäkään uskalla nukkua vaatekaapin ovi raollaan, tai jos herään yöllä käymään vessassa katsoa peiliin käsiä pestessä. 

Vierailija
9/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilit ovat portaaleja, joten kannattaakin tosiaan pitää varansa.

Vierailija
10/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään pimeää ja olen 38-vuotias perheenäiti.

Onneksi ei tarvitse olla juuri ikinä yksin kotona yötä. En ikipäivänä voisi lukea, katsella tai kuunnella mitään pelottavaa jos olisin yksin.

Naurettavinta on se etten pelkää mitään oikeaa esim murtovarkaita ja sen semmoista.

Pelkään ihan kummituksia 😅

Vierailija
11/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan kanssa kauhuelokuvia tuon syyksi. Itse ainakin tuli kaikki alienit ym katsottua nuorena. Ja kummitus elokuvat ym. Ihan huuhaata.

T: 1

Vierailija
12/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä itseään suggestoitua minkä ikäisenä tahansa. 

Vierailija
13/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät siis itseäsi?

Vierailija
14/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 50 v, joka ei voi enää katsoa kauhuleffoja. Siis voin katsoa mitä vaan väkivaltaa, murhajuttuja ynm. Makuuhuoneessa ei saa olla peilejä. Suihkussa ei joskus uskalla sulkea silmiä:). Olen kyllä päässyt näistä jutuista eroon aika hyvin.

Vierailija
15/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään pimeää ja olen 38-vuotias perheenäiti.

Onneksi ei tarvitse olla juuri ikinä yksin kotona yötä. En ikipäivänä voisi lukea, katsella tai kuunnella mitään pelottavaa jos olisin yksin.

Naurettavinta on se etten pelkää mitään oikeaa esim murtovarkaita ja sen semmoista.

Pelkään ihan kummituksia 😅

Kyllä mä pelkään enemmän eläviä kuin kuolleita. Kokemuksella.

Vierailija
16/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan kanssa kauhuelokuvia tuon syyksi. Itse ainakin tuli kaikki alienit ym katsottua nuorena. Ja kummitus elokuvat ym. Ihan huuhaata.

Itse katsoin 14-15 v kaikki hirveydet. Se talo.. Amityville. Jäi vuosiksi alitajuntaan varmaan.

Vierailija
17/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aikaista aamuvuoroa ja kun avaan ulko-oven rappuun "pelkään" aina että siellä seisookin joku oven takana (ei ole ovisilmää mistä tarkistaa). En tiedä mistä tämä on saanut alkunsa. Muuna aikana ei kyseistä pelkoa ole.

Vierailija
18/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 65-vuotias ja pelkään pimeää. Talvella en mene  ulos pimeän tultua. Kerran viikossa käyn kansalaisopistossa omalla autolla. Koiran kakkalenkin teen ennen pimeän tuloa ja pimeällä käytän sitä vain pikaisesti pissalla. En voisi asua paikassa, jossa ei ole tievalaistusta. Valaistuja teitä ajan ihan sujuvasti, mutta valaisemattomilla teillä vaanivat möröt. Aivoni sanovat että tällainen pelko on typerää eikä mörköjä ole, mutta alitajuntani on toista mieltä.

Vierailija
19/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin 14-15 v kaikki hirveydet. Se talo.. Amityville. Jäi vuosiksi alitajuntaan varmaan.

"Kauhuleffoista tunnettu Amityville Horror -talo myynnissä"

https://www.is.fi/asuminen/art-2000001195621.html

Vierailija
20/42 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yöt vaikeita kun alan kuvitella kaikkea. En silti viitsi valat päällä nukkua kun luin että se huonoksi terveydelle. jossain vaiheessa kyllä nukahdan mutta ennen nukkumaanmenoa alan ajatella aina kaikenlaista. miten tästä eroon? Niin ja n30 olen