Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olis hyvä lastenvaate-kirppis??

22.08.2006 |

Sattuuko joku tietämään milloin on Klaukkalan lastenvaate-kirppis? Viime syksynä kävin siellä ja se oli todella hyvä. Onko sitä tänä syksynä ja jos niin milloin?? Jos tiedät jonkun muun hyvän kirppiksen, niin kerrotko minullekin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on lastenvaatekirppis koko elokuun. Kävin siellä pari viikkoa sitten ja näytti siltä, että kaikki hyvät oli myyty. Mutta viikottain kai siellä vaihtuu myyjät..? Hyvinkäällä olen käynyt Monitorin kirppiksellä, Keravalla Femmatorilla ja Järvenpäässä Euroset-kirppiksellä. Ja jos Tampereella päin liikun, niin siellä Lielahden jättikirppiksellä! Mutta vinkkejä minäkin otan mielelläni vastaan!!

Vierailija
2/8 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityinen lastentarvikekirppis, jossa vaatteet on lajiteltu eri pöydille kokojen mukaan. Tätäkö tarkoitit? Itsekin olen siellä käynyt ja tehnyt hyviä löytöjä kohtuuhinnoin. Muistaakseni on syksyllä ollut tosiaan joku lokakuun lauantai.

Sitten Myyrmäen Urheiluhallissa alkaa taas syyskauden kirpparit 2.9. ja näytti ilmoitusten perusteella olevan melkein koko syksyn joka viikonloppu. Siellä on yleensä paljon lastenvaatteiden myyjiä (ja niin on ostajiakin).

Sitten on tietysti näitä joka viikonloppuisia kirppareita mm. Tikkurilan Minttutien Suurkirppis, mutta en tiedä onko siellä jo vilkastunut, kesäisin on usein tosi hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt uskoni kirppareihin, mutta pitäisikö tuota vielä kokeilla....moneltako kirppis aukeaa, sitä tietoa en löytänyt.

Vierailija
4/8 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallaisesti se taitaa aueta vasta klo 10, mutta myyjät pääsevät sisään noin klo9 ja samalla sinne ryntää joukko innokkaita ostajia. tämä on myyjien kannalta hankalaa, kun ei saa tavaroita rauhassa laittaa esille kun osa jo penkoo kasseja. Mutta kyllä siellä pitää olla paikalla yhdeksän aikaan, jos mielii tehdä löytöjä

Vierailija
5/8 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä kirppistä tarkoitin, mikä on 2 kertaa vuodessa. Siellä oli aika paljon vaatteita ja ne oli tosiaankin helposti löydettävissä. Olivat valmiiksi lajiteltu koon mukaan. Jos joku sattuu vielä tietämään tarkan ajankohdan, olisin hyvin kiitollinen.

Vierailija
6/8 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä myös paljon myyjiä ja paljon ostajia, halvalla olen löytänyt paljon kaikkea kivaa ja tosi hyväkuntoistakin.

Muistaakseni tämä kirppis on syyskuussa.

Vierailija
7/8 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedotetaan ahkerasti ennen ajankohtaa. Eli kun tarkkailet tätä palstaa niin huomaat kyllä syys-lokakuun vaihteessa varmasti, milloin kirppari pidetään. En itse tiedä kun olen ollut vain ostajana, eikä ajankohtaa välttämättä ole vielä lyöty lukkoonkaan.

salminakki

Vierailija
8/8 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mar_i:

siellä myös paljon myyjiä ja paljon ostajia, halvalla olen löytänyt paljon kaikkea kivaa ja tosi hyväkuntoistakin.

Muistaakseni tämä kirppis on syyskuussa.