40 v ja neitsyt
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä siitä ettet ole päästänyt ketään koskemaan kaikkein pyhimpääsi?
En ole.
ap
Koetko olosi vaikeaksi katsoessasi elokuvaa joka kertoo 40-vuotiaasta neitsyestä humoristiseen tyyliin?
Olet siis nainen, mieshän ei voi olla neitsyt. Miehillä käytetään nimitystä poikuus
Aiotko vielä joskus muuttaa tilanteen?
Onko elämässäsi haluamasi määrä läheisyyttä ja intohimoa vai toivoisitko että jompaakumpaa olisi enemmän/vähemmän, tai onko niitä sopivasti?
Entä toivoisitko menettäväsi neitsyytesi nimenomaan sanan "teknisessä"merkityksessä, siis penetraatiota? Ja tällöin, haluaisitko menettää sen a) sen oikean kanssa b) kokeneen ja rutinoituneen ihmisen kanssa joka häipyisi homman hoidettuaan c) samassa tilanteessa olevan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nainen, mieshän ei voi olla neitsyt. Miehillä käytetään nimitystä poikuus
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Lvl 10 wizard
Ei kysymyksiä.....
Vain tervehdys toiselta samanlaiselta, tosin olen sinua viisi vuotta nuorempi, mutta muutaman vuoden päästä sitten....
Millaiset velhonvoimat sait täytettyäsi 30? Ovatko voimatasosi vielä nousseet vuosien myötä?
Kyselee kohta kolmekymppinen samassa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Koetko olosi vaikeaksi katsoessasi elokuvaa joka kertoo 40-vuotiaasta neitsyestä humoristiseen tyyliin?
Minä en ainakaan pystynyt katsomaan noita, kun ne oli vaan niin kauheita ja muistutti siitä omasta tilanteesta. Edelleen vähän hankalia katsottavia, vaikken seksikokematon olekaan. Vaikka niissä lopussa päättyykin kaikki hyvin ja se neitsytkin pääsee neitsyydestään. Se ei vaan jotenkin toimi, että asiasta jonka itse kokee tuskalliseksi tehdään huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan pystynyt katsomaan noita, kun ne oli vaan niin kauheita ja muistutti siitä omasta tilanteesta. Edelleen vähän hankalia katsottavia, vaikken seksikokematon olekaan. Vaikka niissä lopussa päättyykin kaikki hyvin ja se neitsytkin pääsee neitsyydestään. Se ei vaan jotenkin toimi, että asiasta jonka itse kokee tuskalliseksi tehdään huumoria.
”En ole seksikokematon” – ai olet neitsyt vain horoskoopilta, vai?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla ni
Se elokuva ein tragikoominen olento, että Hollywood on tehnyt elokuvan tilanteestasi?
Se elokuva ei kertonut mun tilanteesta mitään.
ap
Olisiko sinulla ollut koskaan tilaisuutta päästä neitsyydestäsi? Ts. oletko itse torjunut mahdollisen seksikumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla ollut koskaan tilaisuutta päästä neitsyydestäsi? Ts. oletko itse torjunut mahdollisen seksikumppanin?
Ei ole ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En ole seksikokematon” – ai olet neitsyt vain horoskoopilta, vai?
Niin, olin kokematon vanhalle iälle ja sitten pääsin kokemattomuudestani. Liian monimutkaista?
Mä olen 31v neitsyt mies eli varmaa jonkin sortin velho jo tässä vaiheessa. Penikseni on sen verran pieni (13cm) että en kehtaa näyttää sitä kenellekkään. Parempi mennä hautaan "poikana"
Vahingossa vai tahallaan?