Mielikuvitustyttöystäväni on alkanut rupsahtaa
Pidän hänestä tietenkin vieläkin siitä huolimatta, koska olen jalo sekä uskollinen suora luonne, vaan eittämättä hän taitaa kuulua siihen joukkoon joka rupsahtaa ikätovereitaan ripeämmin.
Kommentit (27)
Kuvittelet, että se on käynyt plastiikkakirurgilla?
Tossa voi olla kyllä perää. Nuorena komeille miehille kyllä käy samoin.
Pudotat sen mielikuvitusjärveen, pidät mielikuvitushautajaiset ja keksit ehommman.
Miksi olet hänen kanssaan, kun voisit saada kenet tahansa?
Minä en ainakaan ole uskollinen mielikuvitusmiesystävälle, voin pyörittää useampaa ihan helposti.
Mikä ihmeen mielikuvitustyttöystävä? 😅
Mielikuvituspoikaystäväni on tosi kiireinen, hän pelaa Huuhkajissa. Milloin karanteeni loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen mielikuvitustyttöystävä? 😅
Itse olen välillä ajatellut mielikuvituspoikaystävänäni miestä, jonka kanssa olemme kavereita mutta minä olen salaa ihastunut ja kuvittelen mielessäni, että seurustelemme.
Hän todennäköisesti toivookin että pysyt hänestä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Pudotat sen mielikuvitusjärveen, pidät mielikuvitushautajaiset ja keksit ehommman.
No ei tarvitse kyllä tuollaisiin kauheuksiin ryhtyä. Voi ajatella että tyttis lähti laatikkoleukaisen lentäjä-kirurgin mukaan, siitä voisi jopa säälipisteitä saada seuraavalta mielikuvitustyttikseltä.
Tai sitten vaan kuvittelee miten itse oli pelimies ja vaihtoi, ja tyttis jäi rannalle ruikuttamaan.
Kantsii olla tarkkana. Jätin mun mielikuvitus tyttöystävän ja se on nyt stalkannut ja häiriköinyt mua pari vuotta.
Mielikuvitustyttöystäväni tekee kyllä parhaansa on innokas harrastamaan monipuolista urheilua kuten kanssasisarensakin, mutta selvästi on alkanut vanhaantua rupsahtaa. Ei se minua oikeastaan paljonkaan häiritse sitä vain tekee huomioita rauhallisen seesteisen siiteskelyn lomassa. Toisinaan kyllä epäilen hänen olevan hieman naisiin päin kallellaan kun aika usein viettää aikaansa heidän seurassaan, vaikka useimmilla heistä onkin jo mieskin. En tuomitse, ehkä se siitä vanhemmiten eheytyy kun nuoruuden tyttökaverit alkavat perheineen karttaa tuota kummallista naista jonka pelkäävät jo vaanivan heidän miehiäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kantsii olla tarkkana. Jätin mun mielikuvitus tyttöystävän ja se on nyt stalkannut ja häiriköinyt mua pari vuotta.
Tulee ajatuksiin vaikka väkisin?
Jospa alkaisitte yhdessä käydä mielikuvituslenkeillä, voisi tehdä itsellesikin hyvää.
Mun mielikuvitustyttis ei suostunut ass-to-mouth niin pistin kiertoon. On ollut kuiva kausi sen jälkeen.
Mielikuvitustyttis jätti. Narunostoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla paranee.
ILMAN RINTSIKOITA! | Emma ja Milla testaa
Sulla on vaan huono mielikuvitus.