Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos en halua nähdä, pitääkö selittää?

Vierailija
17.06.2021 |

Kyseessä on entinen työkaveri ja lähdin työpaikalta kiusaavan pomon takia. Viime vuonna ko. työkaveri sanoi "en usko että hän kiusaa sinua". Jäin tuon kommentin takia pitemmäksi aikaa tilanteeseen kuin olisin muuten jäänyt.
Nyt hän kysyi kahville. En halua mennä mutten myöskään kertoa oikeaa syytä koska juorut leviäisi ehkä jopa pomolle.
Pitääkö keksiä joku syy?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että oot kipeä, tuollaiset suhteet jää luonnostaan pois, kun ottaa vaan välimatkaa.

Vierailija
2/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että oot kipeä, tuollaiset suhteet jää luonnostaan pois, kun ottaa vaan välimatkaa.

Kyselyä tuli pari kuukautta sitten ja väistin. Voinko väistää vaan uudestaan? Kysyy kuitenkin taas kuukauden päästä uudelleen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselyä tuli pari kuukautta sitten ja väistin. Voinko väistää vaan uudestaan? Kysyy kuitenkin taas kuukauden päästä uudelleen.

Ap

Siis mitä ihmeen avuttomuutta ja pelkoa. Sanot ettei sinulla ole halua ja tarvetta kahvitteluun.

Vierailija
4/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä ihmeen avuttomuutta ja pelkoa. Sanot ettei sinulla ole halua ja tarvetta kahvitteluun.

Voiko noin vain sanoa? Onko outoa?

Vierailija
5/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän myös kiusaaja, jos et uskalla sanoa "ei"?

Vierailija
6/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on K oireita!

Vierailija
7/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopio tästä tämän tekstin ja lähetä hänelle:

Minulla ei ole halua ja tarvetta kahvitteluun.

Vierailija
8/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä loukkaantuisin.

Vierailija
9/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit töissä tossukan roolissa, hän haluaa vapaallakin jonkun tossunsa alle. En menisi.

Vierailija
10/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että on kiireitä. Ottakoon vinkistä vaarin.

Vierailija
11/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä loukkaantuisin.

se on sun ongelmas

Vierailija
12/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voiko noin vain sanoa? Onko outoa?

Sanot vähän lievemmin, vaikka että sinusta tuntuu ettei se ole nyt hyvä idea. Vaikka ollaankin suomalaisia niin ei silti tarvitse töksäytellä.

Vierailija
13/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää laatia kolmen sivun lupa-anomus liitteiden ja perusteluineen, miksi haluat olla rauhassa.

Vierailija
14/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan vilpittämällä mielellä liikkeellä. Aatteles, voi olla sellainenkin tilanne, että kyseinen työkaveri on nykyään saman pomon kiusaamisen kohde. Tai joku muista työkavereista on kohteen nykyisin. Ehkä se haluaa pyytää anteeksi kun ei ottanut sua tosissaan, Mutta sinä tietenkin päätät kenet haluat nähdä. Tai et halua.

Voithan sanoa kuten asia on eli et halua muistella työpaikkaa, jossa tulit kiusatuksi esimiehen toimesta. Jtoen hyvää loppuelämää, ei tarvetta kahvitella.

Vierailija
15/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus luo sosiaalisia paineita. Ehkä hän pelkää yksinäistä juhannusta ja kahvittelu olisi hyvä hetki udella sinun suunnitelmia ja ehdottaa jotain yhteistä tekemistä?

Vierailija
16/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon, että en pääse, en edes sano syytä, ne eivät kuulu muille. Ovat ymmärtäneet yskän parin kerran jälkeen. Jos eivät olisi, olisin itse jatkanut samaan tyyliin.

Vierailija
17/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi yhteyksiä tuollaiseen työpaikkaan missään muodossa .

Vierailija
18/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon, että en pääse, en edes sano syytä, ne eivät kuulu muille. Ovat ymmärtäneet yskän parin kerran jälkeen. Jos eivät olisi, olisin itse jatkanut samaan tyyliin.

Kysymys oli avoin ilman tiettyä aikaa, joten vaikeampi keksiä menoa kuin "just silloin en pääse". Ap

Vierailija
19/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan koronan takia käy missään, joten voit lainata siitä tekosyyn.

Vierailija
20/45 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan koronan takia käy missään, joten voit lainata siitä tekosyyn.

Edes ulkotiloissa?