Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin tutustumassa päiväkotiin ;

Vierailija
22.08.2006 |

Miten voin viedä pienen tuohon paikkaan kahden viikon päästä. Paikasta puuttui ilo ja lämpö. Se oli ihan toisenlainen kuin olin kuvitellut. Yksi hoitaja oli naurava ja sellainen kuin mielestäni kaikkien pitäisi olla, muut eivät kunnolla tervehtineetkään ennen kuin itse menin esittelemään itseni ja lapsen. Ei tosiaan tuntunut hyvältä. Ja lapsi vasta 1v 2kk on pienin koko päiväkodissa, seuraavaksi nuorin on 2,5 vuotta. Voi hemmetti :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hymy vanhemmalle todista että on hyvä hoitaja lapselle. Tai päinvastoin.

Jotkut on ujoja vanhemmille, mut tykkää lapsia hoitaa.

Vierailija
2/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on joskus tosi kiire enkä ehdi heti huomioda jos on joku vanhempi käymässä. Lapset ovat etusijalla. Mutta paremmalla ajalla juttelenkin sitten vanhemmille iloisesti ja mielelläni. Onneksi pidät työstäni päiväkodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat odottavat liikaa. Totuus on että me vain ollaan töissä päiväkodissa. Osa on työhön kyllästynyt jne ihan kuin millä tahansa työpaikalla jossa työ on raskasta ja pienipalkkaista.

Vierailija
4/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoida noin. Itsekin olen pienipalkkainen ja raskasta työtä tekevä mutta tietyt jutut on itsestään selviä, enkä ikinä suhtaudu työhöni tai asiakkaisiini kuten sinä. Kannattaisi harkita alan vaihtoa.

Perhepäivähoitajalle en todellakaan lastani laita - on erittäin huonoja kokemuksia omasta lapsuudesta ja tuttava perheessäkin. Päiväkodissa sentään on useampi aikuinen, joten kukaan heistä ei voi käyttäytyä täysin kamalasti tai sadistisesti lapsia kohtaan.

Ei kai tälle mitään voi - ehkä se kuitenkin alkaa sujua lopulta.

- AP

Vierailija
5/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää hänelle paremmin aikaa. Ei voin pieni kuitenkaan vielä ikäistään kaveria niin kaipaa. Ja älä anna ensi vaikutelman pilata päivääsi. Hoitajathan voivat olla mahtavia lasten kanssa, vaikkeivat ekalla kerralla äidille niin kauheesti höpöttäneet, kun ehkä keskittyivät lasten hoitoon ja sen yhden tehtäväksi oli annettu paikan esittely sinulle.

Vierailija
6/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan heilläkin olla huono päivä. älä nyt hati päätä että on varmasti hirveä paikka.

Vierailija
7/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin lapsi " joutui" pienestä ihanasta päiväkodista isoon ja laitosmaiseen. Lapsen ryhmässä on 3 hoitajaa. 2 niistä on ihania ja mukavia, tähän yhteen mä en saa mitään kontaktia. On sellainen hapannaama. No, lapsi onneksi tykkää ja on toistaiseksi ainakin lähtenyt ihan ilomielin päiväkotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän