Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

65+ vanhempani eivät halua ottaa koronarokotetta, uskovat Jumalan suojelevan koronalta :(

Vierailija
16.06.2021 |

Tämä ei ole trolli. Kävin aiheesta keskustelun vanhempieni kanssa ja kun kysyin onko joku syy miksi eivät halua ottaa rokotetta, sain vastaukseksi että Jumala kyllä suojelee omiaan myöskin koronalta. Nyt en oikein tiedä pitäisikö ottaa tätä asiaa heidän kanssaan puheeksi enää vai mitä tehdä. Jumala-argumenttia ei ole ennenkään saanut kaadettua oikein millään, koska keskustelu ei johda mihinkään. Sitä en tiedä, ovatko jostain kuulleet näitä 5G-huuhaaväitteitä tms.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rokottamattomat tulevat pääsääntöisesti sairastumaan koronaan/ muuntoviruksiin jossakin vaiheessa. Se on sitten tuurista kiinni, miten rajusti kukin sairastaa.

Miksi tulisi?

Eihän nytkään kaikki saa kaikkia influenssoja koskaan.

Eikä rokotetutkaan tiedä kuinka heidän käy. Rokotus ei lupaa sekään 100% suojaa.

Vierailija
22/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala antaa, Jumala ottaa. Toivottavasti kieltäytyvät myös hoidoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän oikeastaan ihmettelen, että jotkut oikein itkevät ja liikuttuvat saadessaan koronarokotuksen. Kilpaa varaavat aikoja. Uskomattomat mittasuhteet saanut tämä. Onko muualla maailmassa tällaista itkua ja riemua, vaikka heillä on ollut pääsääntöisesti huomattavasti kovemmat rajoitukset kuin täällä? :D

Ja itse aiheeseen. Jokainen päättää itse, mitä tekee.

Vierailija
24/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat on samanikäisiä, eivätkä myöskään ole ottaneet rokotetta, eivätkä aio ottaa. Perustelut on tosin erit. Eivät nimittäin usko Jumalaan. Ovat vaan lukeneet netistä kaikkia pelottelujuttuja. Se on jännä että kymmenen vuotta sitten itse hokivat, että älä usko kaikkea mitä siellä netissä lukee ja nyt uskovat itse aivan kaiken. On sellainen tunne ettei tässä käy hyvin. Toinen vanhemmista ei ole edes perusterve, mutta on jättänyt jo vuosia sitten ominpäin kaikki verenpaine- ja kolesterolilääkkeet tms. pois, koska netissä luki että ne on vaarallisia. Toinen taas ei ole käynyt lääkärissä ainakaan kymmeneen vuoteen, että ei voi olla edes varma mitä sairauksia silläkin on.

Millä perusteella sinä uskot että vanhempasi on väärässä netistä luettujen tietojen suhteen? Netissä lukevat tiedot esim rokotteen vaarallisuudesta voi olla täysin paikkaansa pitäviä. Ja sinun tietosi rokotteen turvallisuudesta päin hanuria.

Tai kolesterolilääkkeiden vaarallisuudesta saadut tiedot netistä hyvinkin todennäköisesti paikkaansa pitäviä mutta sinä koet olevasi oikeassa kun uskot niiden olevan ihmisen hyväksi.

Vanhempasi ovat viisaita.

Vierailija
25/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ennemminkin niin, että ajattelevat kuoleman tulevan sitten joskus ihan ajallaan joka tapauksessa, eivätkä yksinkertaisesti pelkää. Eihän täällä kukaan muutenkaan ikuisesti ole, ja hyvä niin. Itse olen vasta 32, mutta alkaa tässä haudan lepo jo houkutella kun katsoo miten sairas tämä maailma on, täynnä silkkaa hulluutta ja sekoilua.

Vierailija
26/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ovat. Rokote voi olla mitä vaan, joko kuolee tai saa vakavia haittoja.

On mahdollista että oma immuniteetti kärsii ja silloin ei kestä tulevia influenssia.

Vierailija
27/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin erään hlön kanssa joka kysyi " otatko rokotteen"?

Keskusteltiin. Hänen lapsensa olivat varoittaneet piikistä.

Yksi lapsista on lääkäri.

Vierailija
28/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mielenkiinnosta, mikä vanhempien uskonnollinen suuntaus on?

Vierailija
29/48 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

66v äitini ilmoitti, että ei ota rokotetta. Joutui sitten vasta-ainetestiin ja selvisi, että on jo taudin sairastanut. Oikeassapa tuo sitten oli, ei tarvetta rokotteelle.

Vierailija
30/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa että on hankalaa yrittää vaikuttaa uskovaisten mielipiteisiin. No, toivottavasti pysyvät terveinä.

Vierailija
31/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei oo mitään pelottelu juttuja,vaan ihan faktoja,itse en ota myrkky rokotetta. Tämä myrkky rokote on vaan suuri ihmiskoe.

Yllättävää että täällä vikisee ne jotka usko valhe medioita, lammas kansa tottelee vikisemättä kun käsketään ottamaan myrkkyä kehoon.

Vierailija
32/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä näillä uskovaisilla, kun olettavat itse olevansa jotenkin parempia kuin ne uskovat, jotka saivat tartunnan ja kuolivat. Miksei jumala heitä suojellut?

Vierailija
33/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää ei oo mitään pelottelu juttuja,vaan ihan faktoja,itse en ota myrkky rokotetta. Tämä myrkky rokote on vaan suuri ihmiskoe.

Yllättävää että täällä vikisee ne jotka usko valhe medioita, lammas kansa tottelee vikisemättä kun käsketään ottamaan myrkkyä kehoon.

Uuuuu, pelkäätkö neuloja?

Vierailija
34/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän oikeastaan ihmettelen, että jotkut oikein itkevät ja liikuttuvat saadessaan koronarokotuksen. Kilpaa varaavat aikoja. Uskomattomat mittasuhteet saanut tämä. Onko muualla maailmassa tällaista itkua ja riemua, vaikka heillä on ollut pääsääntöisesti huomattavasti kovemmat rajoitukset kuin täällä? :D

Ja itse aiheeseen. Jokainen päättää itse, mitä tekee.

Kaikista hulluinta on että vielä oikein ylpeillään ja leuhkitaan kun on saanut myrkky piikin,ja sitten haukutaan ne maanrakoon jotka ei suostu ottamaan testaamatonta rokotetta.

Vierailija
35/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

66v äitini ilmoitti, että ei ota rokotetta. Joutui sitten vasta-ainetestiin ja selvisi, että on jo taudin sairastanut. Oikeassapa tuo sitten oli, ei tarvetta rokotteelle.

Vielä. Sairastamisen tuoma suoja kestää vain joitain kuukausia.

Vierailija
36/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää,en vaan halua myrkky rokotetta joka on testaamatonta ja jonka sivuvaikutuksia eivät edes lääkärit tiedä.

Olen ottanut tarvittavat perus rokotteet, eli kysymys ei ole piikkikammosta.

Vierailija
37/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuin erään hlön kanssa joka kysyi " otatko rokotteen"?

Keskusteltiin. Hänen lapsensa olivat varoittaneet piikistä.

Yksi lapsista on lääkäri.

Taitaa lapset odottaa perintöä.

Vierailija
38/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää,en vaan halua myrkky rokotetta joka on testaamatonta ja jonka sivuvaikutuksia eivät edes lääkärit tiedä.

Opettele kirjoittamaan, niin mielipiteesikin voisivat olla edes hitusen vakuuttavampia.

Vierailija
39/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se jumala sitten suojelee kaikkia juuri heidän uskontokuntansa jäseniä. Vai?

Vierailija
40/48 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan, niin mielipiteesikin voisivat olla edes hitusen vakuuttavampia.

Kirjoituksesi on tasoa 10 wee joten trollille ei viitsi vastata.