verenohennuslääkitys ja koronarokote
Onko kenelläkään jouduttu muuttamaan verenohennuslääkkeen määrää rokotuksen jälkeen?
Jos on, oletteko tehneet tästä haittavaikutusilmoituksen vai miten siihen INR-arvon muutokseen on suhtauduttu?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon sitä mitä teholla töissä oleva siskoni näkee päivittäin. Ihan järkyttävä määrä rokotteenjälkeisiä vakavia oireita.
Voitko kertoa näistä tarkemmin?
Kysypä siskolta onko nähnyt ketään koronan sairastaneita siellä teholla. Miten pärjäävät, ainakin mieheni sairasti koronan kuukausia sitten ja kävi teholla. Tekee edelleen hengitysharjoituksia, keuhkot jäivät pahaan kuntoon. On vieläkin uuvuksissa, mutta onneksi pelastui.
Minä sain rokotteet, lääkäri ei puhunut mitään verenohennuslääkkeistä, syön disperin cardiota 100mg
Minulla myös tulppautumista aiheuttava geenivirhe. Lääkitys ollut 21 vuotta. Piikitän hepariinia ja syön klopidogreeliä. Eka rokote otettu, ei mitään ongelmia.
Ilmeisesti siis muutamilla on rokotus vaikuttanut lääkitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis muutamilla on rokotus vaikuttanut lääkitykseen.
Todennäköisempää on että aloittaja on vaihtanut ruokavaliota ja syö enemmän esim. vihanneksia. Yksi annos maksalaatikkoa riittää heittämään arvoja.
Johtuuko vaihdevuodet ohittaneiden yllättävä emätinvuoto veren ohentumisesta?
Pradaxa ja ilman mitään ongelmia. No, sen kanssa ei mitään INR-arvoja muutenkaan tarvitse mitata.