Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-ahon uskonnoksi on laitettu Wikipediassa agnostisismi

Vierailija
16.06.2021 |

Mitä se käytännössä tarkoittaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnostikko ajattelee, että jumalan/jumalien olemassaolosta ei voi saada aukottomia todisteita. Kyse ei siis ole uskonnosta.

Vierailija
2/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnostismi on älyllisten ihmisten tapa suhtautua uskontoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin tuolle, kun pitää yrittää savolaisittain venoilla yhtä ja toista, ettei vaan saada mistään naulattua kiinni.

Vierailija
4/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy muokkailemassa se joksikin muuksi :D

Vierailija
5/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jumala on olemassa, niin eipä tuo ole itsestään ihmisille ilmoitellut.

Uskonnolliset kirjat on lähteneet iltanuotiosaduista, ei ole jumalan sanaa.

Vierailija
6/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi ei ole enää äärioikeiston yms piireissä suosittua joten se kannattaa vaihtaa varsinkin jos persut alkavat ratsastamaan uskovaisuudella kuten jenkkien oikeistohörhöt tekevät ja persut kopioivat kaiken niistä piireistä.

Vierailija
7/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain syvällisesti ajattelevat ja maailmaa ja elämää monipuolisesti pohtineet tekevät kuin Halla-aho.

Halla-aho ei ole mikään tyhmä kaveri. Hän kykenee ajattelemaan asioita tarkkaan ja syvällisesti, sen huomaa useista hänen kommenteistaan asiallisissa jutuissa julkisuudessa.

Minä olen tuossa asiassa samaa suuntaa kuin Halla-aho, vaikka en olekaan mikään persufani.

Vierailija
8/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei usko oikeasti mihinkään muuhun kuin itseensä ja omaan erehtymättömyyteensä.

Vierailija
9/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain syvällisesti ajattelevat ja maailmaa ja elämää monipuolisesti pohtineet tekevät kuin Halla-aho.

Halla-aho ei ole mikään tyhmä kaveri. Hän kykenee ajattelemaan asioita tarkkaan ja syvällisesti, sen huomaa useista hänen kommenteistaan asiallisissa jutuissa julkisuudessa.

Minä olen tuossa asiassa samaa suuntaa kuin Halla-aho, vaikka en olekaan mikään persufani.

Joo justiinsa. Suomessa menee mikä tahansa läpi.

Vierailija
10/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateismi ei ole enää äärioikeiston yms piireissä suosittua joten se kannattaa vaihtaa varsinkin jos persut alkavat ratsastamaan uskovaisuudella kuten jenkkien oikeistohörhöt tekevät ja persut kopioivat kaiken niistä piireistä.

No, sen vuoksi onkin opportunisteille soouvaa, ettei sano ääneen, ettei usko mihinkään jumaliin vaan sen voi pyöritellä, ettei ota suoraan voimakasta kantaa eli tyypillistä venkoilua. Vain valta kiinnostaa, ei mikään ole kiellyttyä siihen pääsemiseksi.

Vierailija
11/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään muotisuuntaus, vaan ihmisen oma arvomaailma ja käsitys elämästä.

Vain hyvin harvat asiat saisivat tuollaisen elämänkatsomuksen muuttumaan.

Eivät he kiellä Jumalaa missään vaiheessa vaan pohtivat asioita tarkkaan ja muodostavat käsityksenä ja katsomuksensa omista lähtökohdistaan ja ajatusmaailmastaan.  Eivätkä tälläiset ihmiset lähde kevyesti mukaan johon trendi hömpötykseen koskaan.

Heillä on voimakas itsetunto uskaltaa olla just sellaisia kuin ovat.

Vierailija
12/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyllisten! 😂😂

Vierailija
13/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo justiinsa. Suomessa menee mikä tahansa läpi.

Tollo.

Maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä, jotka ajattelevat samalla tavalla kuin Halla-aho.

Kuten esimerkiksi minä itse, vaikka olen kaukana perusuomalaisten äänestäjistä.

Vierailija
14/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi kuulostaa liian rumalta, joten pitää käyttää tuollaisia kiertoilmauksia.

Vierailija
15/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, uskonto, isänmaa. Uskonnon voi siis jättää halla-aholaisilta pois ainakin.

Vierailija
16/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan persuissa muuten paljon satanisteja?

Vierailija
17/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään muotisuuntaus, vaan ihmisen oma arvomaailma ja käsitys elämästä.

Vain hyvin harvat asiat saisivat tuollaisen elämänkatsomuksen muuttumaan.

Eivät he kiellä Jumalaa missään vaiheessa vaan pohtivat asioita tarkkaan ja muodostavat käsityksenä ja katsomuksensa omista lähtökohdistaan ja ajatusmaailmastaan.  Eivätkä tälläiset ihmiset lähde kevyesti mukaan johon trendi hömpötykseen koskaan.

Heillä on voimakas itsetunto uskaltaa olla just sellaisia kuin ovat.

Ateisti kieltää Jumalan olemassaolon.

Tähän asiaan on toinenkin  lähestymistapa:

Gnostikko on täysin uskova.

Agnostikko ei ole varma, epäilee.

Ignostikko ottaa kantaa asiaan, kun siihen esitetään tieteelliset todisteet. Ilman todisteita asiasta puhuminen on turhaa.

Minä olen ignostikko.

Vierailija
18/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyllisten! 😂😂

Et edes tiedä mitä äly ja älykkyys ihmisessä tarkoitta.  Olet niin tyhmä.

Tyhmät ihmiset eivät siis vähällä varustetut ihmiset eivät kykene koskaan ajattelemaan monipuolisesti.

He ovat niin vähällä älyllä varustettuja, ettei he eivät pysty  hyväksymään mitään muuta, kuin valmiiksi sanellut asiat ja menevät aina sen virran mukana, mikä milloinkin on muodissa.

Täysin vähä-älyinen ihminen ei pysty edes suorittamaan lukiota saati pääsemään yliopistoon ja suorittamaan siellä tutkinnon.

Mieti tätä ja pidä jatkossa mätäinen ja haiseva turpasi tukossa.  Näytä ensin mihin sinusta itsestäsi on, ja pilkkaa vasta sitten muita ihmisiä.

Ja olen itse poliittisesti neutraali tyyppi, annan ääneni aina henkilölle, en puolueelle.

Vierailija
19/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyllisten! 😂😂

Kusipää!

Eikö sinua itseäsi hävetä oma tyhmyytesi?

Vierailija
20/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistin sulle paketin foliota tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi