Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun 15-vuotias lapseni haluaisi värjätä hiuksensa kokonaan. Mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija
16.06.2021 |

Eli siis kyse on nyt 15-vuotiaasta nuoresta, joka haluaisi värjätä hiuksensa sinisen värisiksi. Sinisen värin näkymiseen hänen kuitenkin tarvitsisi valkaista hiukset. Valkaisu on arka aihe ja siitä on puhuttu myös, että monet kampaajat eivät suostu värjäämään alle 16-vuotiaan hiuksia. Hänellä on ollut toki raidat jo nuorena. En vain tiedä, että mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värin ylläpito on hankalaa ja joutuu tekemään 3 - 4 viikon välein. Yritä puhua lapsellesi järkeä.

Vierailija
2/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siistiä. Sininen rokkaa.

Vierailija
4/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna värjätä.

Mun mutsi ei ikinä antanut mun värjätä punaiseksi ja sanoi aina et "sit kun oot 18 niin tee mitä haluat".

Kun muutin omilleni niin leikkasin monivärisen irokeesin ja otin naaman täyteen rautaa.

Vierailija
5/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt pitkässä juoksussa vaarallista ole, korkeintaan menee sitten hetki kun kasvattelee väriä pois jossakin välissä kun kyllästyy siihen. 

Vierailija
6/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsesta vastuussa täysi-ikäiseksi asti. Allergiariski on suuri.

Oman tyttäreni kullanpunertavia hiuksia olen kiittänyt kauniiksi lapsesta lähtien ja varoittanut värjäämisestä. Hän on nyt 35-vuotias eikä ole koskaan värjännyt hiuksiaan.

Vierailija
7/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kokeilla. Normaali nuori. Ei joka asiasta kannata nipottaa.

Vierailija
8/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennusaine ei ole läheskään niin allergisoiva, kuin tummat värit. Anna kokeilla.

Vierailija
9/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tukka kasvaa takaisin.

Vierailija
10/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 17 v ja voin kokemuksesta sanoa että se kyllä tapahtuu joko luvallasi tai ilman lupaasi! toinen vaan on se turvallisempi vaihtoehto, varsinkin jos itse olet aiemmin värjännyt niin tiedät varmasti paremmin mitä tehdä. en menisi vaalentamaan kaupan väreillä, kallista on mutta kampaajalla parempaa jälkeä.

Vierailija
11/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna värjätä. Menet mukaan kampaajalle ja varmistatte, että vaalennusta ei aloiteta aivan hiusten tyvestä. Näin allergista reaktiota ei ihokontaktin puutteen vuoksi pääse syntymään.

Tai ehdota tytölle ombre / baylage -tyyppistä ratkaisua, jolloin tyvi jäisi reilummalta matkalta omanväriseksi. Googleta esim. blue hair dark roots.

Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara 😊

Vierailija
12/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota punaista Kouvola-tukkaa. Silloin on yhtenevä äitinsä kanssa. 

13/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Teini- ikäisenä tyttärelläni oli joka viikko eriväriset hiukset, koskaan ei tiennyt ovatko ne tällä viikolla punaiset, oranssit vai violetit. Niin kuin äitini sanoi, nuorilta joutuu joka tapauksessa kieltämään niin paljon asioita, että missä suinkin voi antaa periksi, niin kannattaa se tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä