Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosmetiikkafanien oma ketju

Vierailija
15.06.2021 |

Veikkaan, että palstalta löytyy muitakin kosmetiikkafaneja & ajattelin, että olisi kiva keskustella täällä esim. tuotesuosituksista, tuotteista jotka ovat olleet pettymyksiä ja kauneuden hoidosta ylipäätään.

Mitkä on teidän kaikkien aikojen suosikki kosmetiikkatuotteita? Itselläni näihin kuuluu mm. Nivean sinisessä purkissa oleva kosteusvoide (käytän nykyään pelkästään tätä kasvojen kosteutukseen, myös silmien ympäryksille) & Laura Mercierin irtopuuteri. Nämä ovat sellaisia tuotteita, joista en enää luovu!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin Lait corporel - paras vartalovoide, imeytyy hyvin ja tuoksuu ihanalta.

TheBalmin Bahama Mama bronzer, hyvä sävy kalpeanaamalle, käytän välillä myös luomivärinä. Saman firman Mary Lou Manizer luminizer on todella hyvä korostuksiin.

Dermalogican putsaustuotteet sopii minun sekaiholleni loistavasti. Erityisesti tykkään Precleanse öljystä ja Daily microfoliant kuorintajauheesta.

Vierailija
2/3 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biothermin Lait corporel - paras vartalovoide, imeytyy hyvin ja tuoksuu ihanalta.

TheBalmin Bahama Mama bronzer, hyvä sävy kalpeanaamalle, käytän välillä myös luomivärinä. Saman firman Mary Lou Manizer luminizer on todella hyvä korostuksiin.

Dermalogican putsaustuotteet sopii minun sekaiholleni loistavasti. Erityisesti tykkään Precleanse öljystä ja Daily microfoliant kuorintajauheesta.

Bahama Mama bronzer on kyllä huippu! Kiinnostaisi kokeilla tuota Biothermin vartalovoidetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt Unkarilaiseen geek&gorgeous ihonhoitosarjaan. Edullisia ja toimivia. Käytän niiden retinolia , c-vitamiiniseerumia, AHA- kuorintaa sekä kasvoputsaria. Lisäksi kaapissa odottaa niasiiniseerumi edellisen, eri merkkisen loppumista.