Lapset sieppaavat linnunpoikasia ja tiktokkaavat
https://www.hs.fi/kaupunki/hyvinkaa/art-2000008057573.html
Ihan käsittämätöntä! Ei omassa lapsuudessa käynyt mielessäkään tehdä tuollaista, että siepattaisiin villieläinten poikasia omaksi huviksi! Ei, vaikka mullakin on ADHD. Tekeekö some lapsista ja vanhemmista jotenkin... tyhmiä?
Kommentit (33)
En kestä 😭. Miten tämä on mahdollista?? Äiti lintu etsii vauvojaan ja vauvat kaipaavat äitiään.
Vierailija kirjoitti:
olen sanonut että tiktok pitäisi sulkea. siitä ei ole seurannut mitään hyvää.
Trumphan halusi olla tässä suunnannäyttäjä, mutta oranssi mies paha!!!
"Yhdysvallat ei yritäkään kieltää videosovellus Tiktokia
YHDYSVALTOJEN presidentti Joe Biden on perunut asetuksen, jonka tarkoituksena oli kieltää kiinalaiset Tiktok- ja Wechat-sovellukset kansallisen turvallisuuden takia."
Youtubessa joskus törmännyt tiktok-videoihin. Väännellään naamaa musiikin tahtiin sun muuta tyhjänpäivästä sontaa. Ja aikuiset tekevät myös näitä videoita. Kuvaillaan vaan omaa naamaa ja ahteria. Tekniikka kehittyy ja ihmiset tyhmenee.
Vierailija kirjoitti:
En kestä 😭. Miten tämä on mahdollista?? Äiti lintu etsii vauvojaan ja vauvat kaipaavat äitiään.
Isälintua unohtamatta! Suru ja kaipaus on lintuperheissä yleensä kaksinkertainen!
Vierailija kirjoitti:
Elinikäiset bannit tik tok:iin. tuosta hyvästä!
No eihän sinne nyt elinikäistä banaania voi saada. tekee vain uudet tunnukset. laitetaan ens kerralla ankkapoikue palamaan ja vedetään samalla käteen!
M16
Miksi alaikäiset saa leikkiä tuollaisilla sovelluksilla?
No vasta oli juttua myös 17-vuotiaasta jannusta joka kuoli junan katolle, tiktok-haaste sekin...
Vierailija kirjoitti:
Miksi alaikäiset saa leikkiä tuollaisilla sovelluksilla?
Koska aikuiset ei välitä tai jaksa seurata kun niidenkin pitää levätä ennen duuniin menoa.
Siis mä en tajua miksi kaikki syyttää tästä puhelimia. Pojilla on nyt kasvatuksessa aukko.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en tajua miksi kaikki syyttää tästä puhelimia. Pojilla on nyt kasvatuksessa aukko.
Kyllähän sitä nyt lapsille voi tulla vaikka kuinka typeriä ideoita siitä huolimatta vaikka kasvatus olisi kuinka hyvää vaan. Tik Tok yms mahdollistaa tuollaiset joukkopsykoosit.
Helvetin typerä kakara: ruokkii linnunpoikasta LEIVÄLLÄ!!!
Ai ei ennen, on kyllä meidän kylillä otettiin mitä kiinni saatiin ja kasvatettiin niitä. Usein päästettiin vapaaksi, koska kasvatus ei onnistunut. Legotaloja sisiliskoille ja sammakoille vesimaailmaa ammeisiin. En usko, että luojallani oli monta jolla ei jotain eläintä ollut. Itse muistan yhden kiltin tytön joka otti kärpäsiltä siivet ja piti niitä lemmikkeinä. Se meni minulla tunteisiin. Tyttö oli varmaan meidän luokan kiltein ja hiljasimmasta päästä.