Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hotellissa, huoneessani todennäköisesti kummittelee

Vierailija
15.06.2021 |

Aamupäivällä astuin huoneesta käytävälle niin siivooja pelästyi valtavasti ja huusi nähdessään minut.
Oli vieraskielinen niin en saanut hyvin selvää mutta selitti anteeksipyydellen ja kumarrellen että kirottu huone jossa kummittelee!
En viitsinyt kysyä suoraan vastaanotosta joten menin baariin ja huolettomasti kysyin mahdollisista kummituksista hotellissa. Baarimyyjä alkoi järjestelemään takanaan olleita pulloja selvästi hyvin kiireisesti ja peilin kautta tuijottaen julisti kuin lapselle että ei ole mitään kummituksia. Kesken selityksen läheiseltä pöydältä valui pöytäliina pöydän reunan yli ja pöydälle unohtunut viinilasi hajosi kappaleiksi osuessaan maahan. Arkinen tapahtuma kun liina oli ollut huonosti mutta näytti että myyjä kyllä säikähti. Myöhemmin mennessäni huoneeseeni portaikon kautta kuulin kun aiemmin vastaanotossa ollut nainen puhui tiukalla äänellä käytävässä jonkun henkilökuntaan kuuluvan kanssa ja toistekin että ei saa puhua kummitusjuttuja, noilla sanoin.
Ihan tavallinen huone, hotelleissa ollaan varmasti taikauskoisia jos vaikka jostain huoneesta aletaan puhua.
Vielä en ole nähnyt aavetta

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran.90-luvulla yöpynyt pari päivää Espanjassa hotellissa, jossa oli vastenmielinen henki. Se ei ehkä ollut paha, muttei hyväkään, oli ehkä kehittymätön ja sillä lailla maallinen ja alhainen, että oli jäänyt sinne maanpäälle. Muistan vieläkin näin parinkymmenen vuoden päästä sen ilmeen, se oli inhottava.

Pelästyin todella paljon, kun näin sen illalla nukkumaan mennessä ekana iltana. Seuraavat yöt nukuin valot päällä, kun pelotti. Ihme kuitenkin, että pystyin nukkumaan. Ei tullut edes mieleen vaihtaa huonetta, kun eiväthän ne aineettomina varmaan välitä seinistä, vaan varmaan kulkevat siellä monessa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme