Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäättekö edelleen lievissäkin flunssaoireissa pois töistä?

Vierailija
15.06.2021 |

Jäättekö edelleen lievissäkin flunssaoireissa pois töistä? Vaikka koronatilanne onkin jo niin rauhallinen.

Itselläni nyt kurkku hieman kipeänä. Mietityttää huominen töihin meno. Työtäni ei voi tehdä etänä. Olen ihmisten kanssa tekemisissä työssäni. Tiedän kuitenkin että jos jään kotiin, työkavereiden työtaakka kasvaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä on syytä jäädä. Sitten joskus korona-ajan jälkeen ei ole, mikäli mielii työpaikkansa säilyttää.

Vierailija
2/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, koska etätyöt. En ole vuoden aikana ollut päivääkään pois töistä vaikka olenkin ollut flunssassa. Syksyllä jos pakotetaan toimistolle, en taatusti tee etätöitä puolikuntoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sairastin koronan eikä se ollut todellakaan mikään flunssa.

Vierailija
4/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutetuista eduista ei luovuta!

Vierailija
6/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin. En kerro kenellekkään, että minulla on oireita ja jos aiheuttaisin jonkun tautiryppään niin esittäisin tietämätöntä.

Vierailija
7/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin. Itse vastikään flunssainen työkaveri sairastutti minutkin, ja sitten meitä olikin kaksi sairaslomalla. Itse jäin heti ekoista oireista kotiin, ettei olisi sitten kolmaskin saikulla jne. Meidän työtäkään ei voi tehdä etänä, ja etenkin nyt kesällä on valtava kiire, joten ennemmin vaan kaksi saikulla kuin puolet henkilökuntaa.

Vierailija
8/8 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi