Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut sairaslomalla ja minä luulin että paranen

Vierailija
15.06.2021 |

työkuntoon mutta sitten tuli takapakkia ja lääkäri määräsi minut jatkamaan sairaslomaa. Kyseessä ei ole mikään pikku juttu.
Työkaveri suuttui ja laittoi viestiä että nyt hän joutuu tekemään sunkin työt kun ekana olit palaamassa ja nyt jatkatkin sairaslomalla.
Olen tosi loukkaannut, pitäisikö minun oman terveytenikin uhalla mennä vaan töihin kuten oli suunnitelma? Työpaikoilla mielestäni pitää valmistautua siihenkin ettei kaikki mene aina niin kuin suunniteltu ja joustava on oltava. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään alkaa valittaan, kun tiedän että niitä töitä ei pahemmin siellä edes ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti: ymmärrän että harmittaa mutta toivon hmmärrystä minullekin tässä vaikeassa tilanteessa. En ole työkunnossa.

Vierailija
2/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä työkaverin kommentista. Olet sairauslomalla niin kauan kuin tarve vaatii. Et voi mitään sairastumiselle. Pomon tehtävä on hankkia sijainen. Terveys menee kaiken edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiskoon pomolle eikä sinulle

Vierailija
4/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu työkaverille eikä muillekaan sinun terveysasiat. Toivu vaan rauhassa.

Vierailija
5/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihan tarpeeksi työntekijöitä työn määrään nähden. Organisointi kysymys lähinnä.

Välillä siellä vaan istuskellaan toimettomina, mutta minun tylsiä töitä ei kukaan halua tehdä ilmeisesti, siinäkin voi olla se syy. Tosi paha mieli tuli kaiken kipujen lisäksi.

Kiitos kommenteista.

Ap

Vierailija
6/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa asiaton työkaveri. Ap yritä olla pahoittamatta mieltäsi. Eihän sairaana saa mennä töihin.

Vierailija
7/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä työkaveri ei edes tunne minua kunnolla mutta tuntuu että hän epäilee ja arvioi aina toisten ( minun ) motiiveja ja työmoraalia.

Helpostihan se negatiivinen asenne tarttuu toisiinkin, se ei rakenna työyhteisöä.

Kun yhdessä tehdään töitä pitäisi olla positiivinen ja myönteinen asenne toisia kohtaan, vaikka ihan kokemukselta ja taidoilta ei oltaiskaan aivan tasa-arvoisia.

Tiimissä viestinnän pitäisi toimia kunnolla mutta jos ollaan tylyjä ja epäkunnioittavia viestintä vaikeutuu, niin mitä sitten kun tulee joku ongelma joka pitäisi pystyä yhdessä ratkomaan? Sitä mietin.

Ap

Vierailija
8/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä unohtaa moinen asiaton kommentti. Palaat töihin, kun olet työkuntoinen. Tsemppiä tervehtymiseen!

Vierailija
9/9 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuuta kommentti ja naura kyseiselle idiootille mielessäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi