On ehkä parempi etten lainkaan lisäänny
Ei ole vakituista työtä, ei yliopistotutkintoa, ei ystäviä eikä tukiverkkoa ja pahinta olen totaalisen yksin ilman minkäänlaista kontaktia miehiin. Olen yli 30 että iänkin puolesta surettaa. En ole elämänkoululainen.
Kommentit (27)
Miksi pitäisi lisääntyä? Sehän on täysin järjetöntä hommaa. 9kk pahimmassa tapauksessa yrjö kurkussa ja ties mitä kipuja ja vaivoja, raskausmyrkytys, veritulppa ja mitä näitä on. Oma terveys vaarassa!!! Ja entä synnytys, oikeastiko haluat räjäyttää alakertasi, vuotaa kuiviin, tai joku leikkaa vatsasi auki, tikkejä sinne tänne, heräät teholta, vammaudut loppuelämäksesi... Oma henki vaarassa!!!
Nuo kaikki ovat korjattavissa, tsemppiä.
Itse en halua lisääntyä, koska lapseni varmasti perisivät MT-ongelmani. En laita ketään kärsimään minun jälkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lisääntyä? Sehän on täysin järjetöntä hommaa. 9kk pahimmassa tapauksessa yrjö kurkussa ja ties mitä kipuja ja vaivoja, raskausmyrkytys, veritulppa ja mitä näitä on. Oma terveys vaarassa!!! Ja entä synnytys, oikeastiko haluat räjäyttää alakertasi, vuotaa kuiviin, tai joku leikkaa vatsasi auki, tikkejä sinne tänne, heräät teholta, vammaudut loppuelämäksesi... Oma henki vaarassa!!!
Ilman aviomiestä en voi adoptoida.
Vähän tuntuu, että olet itse asettanut esteitä itsellesi. Kokeile puhua itsellesi kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu, että olet itse asettanut esteitä itsellesi. Kokeile puhua itsellesi kauniisti.
Kiitos, minä yritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vakituinen työ, pieni verkosto ja omistus asunto. Kuulostaa varmaan siltä, että hyvin itselläni menee, mutta itselläni on murheita, jotka ei kannusta elämässä eteenpäin ja itsekään en halua lapsia. Ei nuo saavutuksetkaan takaa onnea.
M29
Älä murehdi, kannattaa olla kiitollinen ja onnellinen saavutuksista.
Kiitos tsempeistä.
Kyllä täällä jotenkin eteenpäin elämää jatketaan
M29
Eihän se elämänkoululaisuus sitä tarkoita.