Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ehkä parempi etten lainkaan lisäänny

Vierailija
15.06.2021 |

Ei ole vakituista työtä, ei yliopistotutkintoa, ei ystäviä eikä tukiverkkoa ja pahinta olen totaalisen yksin ilman minkäänlaista kontaktia miehiin. Olen yli 30 että iänkin puolesta surettaa. En ole elämänkoululainen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo elämänkoululaisuus piti tuohon tekstiin ottaa mukaan? Vittuiluako heitä kohtaan?

josko ei tahdo semmosta joka polttaa kaikki päivät pilveä ja viikonloppua piriä sitten vetää niin tekee selväksi ettei itse ole semmonen?

Semmosia on tietyt kaupungit täynnä.

Eihän se elämänkoululaisuus sitä tarkoita.

Vierailija
22/27 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lisääntyä? Sehän on täysin järjetöntä hommaa. 9kk pahimmassa tapauksessa yrjö kurkussa ja ties mitä kipuja ja vaivoja, raskausmyrkytys, veritulppa ja mitä näitä on. Oma terveys vaarassa!!! Ja entä synnytys, oikeastiko haluat räjäyttää alakertasi, vuotaa kuiviin, tai joku leikkaa vatsasi auki, tikkejä sinne tänne, heräät teholta, vammaudut loppuelämäksesi... Oma henki vaarassa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki ovat korjattavissa, tsemppiä.

Itse en halua lisääntyä, koska lapseni varmasti perisivät MT-ongelmani. En laita ketään kärsimään minun jälkeeni.

Vierailija
24/27 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lisääntyä? Sehän on täysin järjetöntä hommaa. 9kk pahimmassa tapauksessa yrjö kurkussa ja ties mitä kipuja ja vaivoja, raskausmyrkytys, veritulppa ja mitä näitä on. Oma terveys vaarassa!!! Ja entä synnytys, oikeastiko haluat räjäyttää alakertasi, vuotaa kuiviin, tai joku leikkaa vatsasi auki, tikkejä sinne tänne, heräät teholta, vammaudut loppuelämäksesi... Oma henki vaarassa!!!

Ilman aviomiestä en voi adoptoida.

Vierailija
25/27 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuntuu, että olet itse asettanut esteitä itsellesi. Kokeile puhua itsellesi kauniisti.

Vierailija
26/27 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuntuu, että olet itse asettanut esteitä itsellesi. Kokeile puhua itsellesi kauniisti.

Kiitos, minä yritän.

Vierailija
27/27 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on vakituinen työ, pieni verkosto ja omistus asunto. Kuulostaa varmaan siltä, että hyvin itselläni menee, mutta itselläni on murheita, jotka ei kannusta elämässä eteenpäin ja itsekään en halua lapsia. Ei nuo saavutuksetkaan takaa onnea.

M29

Älä murehdi, kannattaa olla kiitollinen ja onnellinen saavutuksista.

Kiitos tsempeistä.

Kyllä täällä jotenkin eteenpäin elämää jatketaan

M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi