Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli-Viikarin matkakulut melkein 200000e ja hän ollut matkoilla yli vuoden yhteen laskettuna

Vierailija
15.06.2021 |

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/politiikka/tapaus-yli-viikari-187-369…

Yli-Viikari on perustellut matkusteluaan EUROSAI-hallintokomitean työllä, mutta sekin selittää vain n. puolet kaikesta hänen matkustelustaan.

Paljonkohan ne muut VTV:n pomot matkustaneet? Olihan siellä muitakin jotka olivat reissanneet ympäri maailmaa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti tykkää nauttia elämästä ja ottaa ilon irti. Ja jokainen teistä tekisi samoin, jos vain voisi.

Vierailija
2/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen vihreä. Vain muiden päästöt ovat ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytti tykkää nauttia elämästä ja ottaa ilon irti. Ja jokainen teistä tekisi samoin, jos vain voisi.

Ei tekisi. Aika monella meistä on moraali, vaikka sinulla ei olekaan. 

Vierailija
4/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moraalia, ei tunne edes sanaa, ei kuulu hänen sanavarastoonsa. Ahne, ylimielinen, ruma, läski lehmä. Tuollaisia virkakoneisto on täynnä ja suomalaiset maksavat.

Vierailija
5/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ollut VTV-aikanaan melkein koko ajan joko äitiystlomalla, perhevapaalla, jollain muulla lomalla tai matkoilla ulkomailla ilmeisesti......

Vierailija
6/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuupa oikein hyvältä maksaa Sannan aamiaisia ja Viikarin matkustelua.

Vierailija
7/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tytti saanut reissuillansa? 

Vierailija
8/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Neljän vuoden aikana vuosi matkoilla.

Vierailija
9/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa matkustamista. Onneksi rahvaat saa helposti peloteltua lopettamaan matkustamisen.

Vierailija
10/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tekisi. Aika monella meistä on moraali, vaikka sinulla ei olekaan. 

Moraali on joustava käsite, ja ihminen korruptoituu aika helposti silloin, kun siihen on mahdollisuus. Ja kyllä, itsekin teen tällä hetkellä sellaista "uraa", jota aikaisemmin halveksin. Ulospäin ihan kunniallista toimintaa, ei mitään laitonta, tavallista palkkatyötä, mutta ainakin omasta mielestäni hieman tietyllä tavalla kyseenalaista, mutta toisaalta tietyllä tavalla oikeutettua. Ei todellakaan Yli-Viikarin mittaluokkaa, mutta onhan tuo oma moraali tässä vähän taipunut olosuhteiden mukana.

Vierailija
11/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin aamupalakohu kalpenee tämän eukon menoihin verrattuna :ooo

Vierailija
12/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luottamukseni Tyttiin ei horju

Vierailija
13/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut yhdessä valtion alaisessa laitoksessa töissä, jossa yksi pomo (ei pääpomo kuitenkaan) oli ulkomailla varmaan yhtä paljon, vaikkei minun käsittääkseni hän työnsä kyllä edellyttänyt mitenkään sen luokan matkustamista. Itse asiassa ne hommat ei kunnolla sujuneet Suomessa, koska se pomo oli melkein koko ajan jossain ulkomailla.

Vierailija
14/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen vihreä. Vain muiden päästöt ovat ongelma.

😂

Vierailija
15/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen oikkari. Kaikki mulle, ei mitään muille. Kaikki minun puolesta, minä en kenenkään....

Vierailija
16/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella tutkittaisiin näitä ja vastaavia hyväksikäyttöjä paljastuisi lukematon määrä....

Samaan aikaan "tutkimukset" osoittavat, että Suomessa on vähän korruptiota.. ;)

Vierailija
17/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Missä lapset?

Vierailija
18/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen virkakoneisto on täynnä korruptiota, onneksi on nykyään some ja tutkivat journalistit, jotka paljastavat tätä porsastelua. Inhottaa olla veronmaksaja, inhottaa todella. Itse en saa mitään ylimääräistä eikä ole mahdollista suhmuroida mitään, niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Oksettaa nuo valtion porsaat.

Vierailija
19/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän on täysin syytön mihinkään rikokseen.

Ja yllätys yllätys, kuuluu samaan puolueeseen kuin haavisto, hautala, sinnemäki ym. ym.

Mikähän noilla olikaan se yhteinen tekijä?

Vierailija
20/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen virkakoneisto on täynnä korruptiota, onneksi on nykyään some ja tutkivat journalistit, jotka paljastavat tätä porsastelua. Inhottaa olla veronmaksaja, inhottaa todella. Itse en saa mitään ylimääräistä eikä ole mahdollista suhmuroida mitään, niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Oksettaa nuo valtion porsaat.

Ja kyseessä VTV, jonka nimenomaan pitäisi valvoa valtionhallinnon rahankäyttöä! Sehän tässä on kaikkein absurdeinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi