Yli-Viikarin matkakulut melkein 200000e ja hän ollut matkoilla yli vuoden yhteen laskettuna
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/politiikka/tapaus-yli-viikari-187-369…
Yli-Viikari on perustellut matkusteluaan EUROSAI-hallintokomitean työllä, mutta sekin selittää vain n. puolet kaikesta hänen matkustelustaan.
Paljonkohan ne muut VTV:n pomot matkustaneet? Olihan siellä muitakin jotka olivat reissanneet ympäri maailmaa.
Kommentit (45)
Tyypillinen vihreä. Vain muiden päästöt ovat ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Tytti tykkää nauttia elämästä ja ottaa ilon irti. Ja jokainen teistä tekisi samoin, jos vain voisi.
Ei tekisi. Aika monella meistä on moraali, vaikka sinulla ei olekaan.
Ei moraalia, ei tunne edes sanaa, ei kuulu hänen sanavarastoonsa. Ahne, ylimielinen, ruma, läski lehmä. Tuollaisia virkakoneisto on täynnä ja suomalaiset maksavat.
Hän on ollut VTV-aikanaan melkein koko ajan joko äitiystlomalla, perhevapaalla, jollain muulla lomalla tai matkoilla ulkomailla ilmeisesti......
Tuntuupa oikein hyvältä maksaa Sannan aamiaisia ja Viikarin matkustelua.
Onkohan tytti saanut reissuillansa?
Järkyttävää. Neljän vuoden aikana vuosi matkoilla.
Parempaa matkustamista. Onneksi rahvaat saa helposti peloteltua lopettamaan matkustamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti tykkää nauttia elämästä ja ottaa ilon irti. Ja jokainen teistä tekisi samoin, jos vain voisi.
Ei tekisi. Aika monella meistä on moraali, vaikka sinulla ei olekaan.
Moraali on joustava käsite, ja ihminen korruptoituu aika helposti silloin, kun siihen on mahdollisuus. Ja kyllä, itsekin teen tällä hetkellä sellaista "uraa", jota aikaisemmin halveksin. Ulospäin ihan kunniallista toimintaa, ei mitään laitonta, tavallista palkkatyötä, mutta ainakin omasta mielestäni hieman tietyllä tavalla kyseenalaista, mutta toisaalta tietyllä tavalla oikeutettua. Ei todellakaan Yli-Viikarin mittaluokkaa, mutta onhan tuo oma moraali tässä vähän taipunut olosuhteiden mukana.
Marinin aamupalakohu kalpenee tämän eukon menoihin verrattuna :ooo
Minun luottamukseni Tyttiin ei horju
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut yhdessä valtion alaisessa laitoksessa töissä, jossa yksi pomo (ei pääpomo kuitenkaan) oli ulkomailla varmaan yhtä paljon, vaikkei minun käsittääkseni hän työnsä kyllä edellyttänyt mitenkään sen luokan matkustamista. Itse asiassa ne hommat ei kunnolla sujuneet Suomessa, koska se pomo oli melkein koko ajan jossain ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vihreä. Vain muiden päästöt ovat ongelma.
😂
Tyypillinen oikkari. Kaikki mulle, ei mitään muille. Kaikki minun puolesta, minä en kenenkään....
Jos todella tutkittaisiin näitä ja vastaavia hyväksikäyttöjä paljastuisi lukematon määrä....
Samaan aikaan "tutkimukset" osoittavat, että Suomessa on vähän korruptiota.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Missä lapset?
Suomen virkakoneisto on täynnä korruptiota, onneksi on nykyään some ja tutkivat journalistit, jotka paljastavat tätä porsastelua. Inhottaa olla veronmaksaja, inhottaa todella. Itse en saa mitään ylimääräistä eikä ole mahdollista suhmuroida mitään, niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Oksettaa nuo valtion porsaat.
Mutta hän on täysin syytön mihinkään rikokseen.
Ja yllätys yllätys, kuuluu samaan puolueeseen kuin haavisto, hautala, sinnemäki ym. ym.
Mikähän noilla olikaan se yhteinen tekijä?
Vierailija kirjoitti:
Suomen virkakoneisto on täynnä korruptiota, onneksi on nykyään some ja tutkivat journalistit, jotka paljastavat tätä porsastelua. Inhottaa olla veronmaksaja, inhottaa todella. Itse en saa mitään ylimääräistä eikä ole mahdollista suhmuroida mitään, niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Oksettaa nuo valtion porsaat.
Ja kyseessä VTV, jonka nimenomaan pitäisi valvoa valtionhallinnon rahankäyttöä! Sehän tässä on kaikkein absurdeinta.