Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äänestää Vartiaista/Valtosta kuntavaaleissa koska haluaa liberaalioikeistolaisuutta. Saakin Kalevan eduskuntaan :D
15.06.2021 |
Ymmärrettävästi tästä kuviosta oltiin mediassa aika hiljaa ennen vaaleja...
Kommentit (3)
Äänestää Kepua, koska arvostaa porvarihallituksia -> saa apulannoitetun kansanrintamahallituksen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta sillä voi lohduttatutua, että näillä kahdellakin on loputtomasti anti-liberaaleja näkemyksiä.
Alue: Aihe vapaa
Se on politiikkaa se!