Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terassi puuta, kiveä, muuta? Saisi olla helppohoitoinen ja ympäristöystävällinen

Vierailija
15.06.2021 |

Kuinka paljon luonto kärsii terassin öljyämisestä, jos se toistetaan joka vuosi? Maaperäänhän päätyy öljyä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se määrä mitä sinne menee, häviää kyllä ennen seuraavaa öljyämistä. Eli ei keräänny.

Vierailija
2/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade huuhtelee maaperään öljyä? Ei kai se öljy vain ilmaan haihdu? Eikö ole typerää käyttää joka vuosi pesuainetta ja sitten vielä öljyä vain ihmisten turhamaisuuden vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea motivoida itseään rakentaman tällaista  jatkuvaa hoitamista vaativaa turhaketta. Eikö pihalle voisi mennä vain nauttimaan luonnosta, joka hoitaa itse itsensä?

Vierailija
4/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea motivoida itseään rakentaman tällaista  jatkuvaa hoitamista vaativaa turhaketta. Eikö pihalle voisi mennä vain nauttimaan luonnosta, joka hoitaa itse itsensä?

Kuka nyt mitäkin jatkuvana hoitamisena pitää. 

Vierailija
5/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän taloakaan maalata joka vuosi, mutta puuterassi täytyisi öljytä joka vuosi? Luonnonkivinen kyllä kestäisi.

Vierailija
6/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just käytiin meidän kesäpaikalla joka oli ”hoitanut itse itsensä” koko alkukesän. Heinää kasvoi polveen saakka. Että ei se ihan itsestään pysy siistinä sekään.

Vierailija
7/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on keksitty tapaa rahastaa. Jatkuva öljyäminen. Hah!

Vierailija
8/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävillä on pihapolku + istuma-alue joka on tehty pyöreistä puupalikoista. Se oli aika hieno. Tämän tyyppinen http://s3.amazonaws.com/materialicious2/images/wood-slice-walkway-m.jpg…

Vierailija
9/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on keksitty tapaa rahastaa. Jatkuva öljyäminen. Hah!

Ei tarvitse jatkuvasti öljytä  , ei joka kesäkään. Tai varmaan vaihtelee puun ja öljyn mukaan, mutta näin ainakin meillä.

Vierailija
10/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tartte öljytä.

Vierailija
11/11 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just käytiin meidän kesäpaikalla joka oli ”hoitanut itse itsensä” koko alkukesän. Heinää kasvoi polveen saakka. Että ei se ihan itsestään pysy siistinä sekään.

Minä haravoin kävyt ja neulaset, jolloin sammal saa  valoa ja kasvaa kauniimpana.  Mukava kävellä paljain jaloin. Terassia en tahdo. Kuistila riittävät mökin pitkien räystäiden antama suoja niin, että en ole öljynnyt lattialautoja koskaan.