Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pahimmat treffi/seurustelukokemukset.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pari kuukautta ehdin tapailla poikkeuksellisen takertuvaa tapausta ennenkuin vihelsin pelin poikki.
Tekstaria pukkasi uskomattomalla sarjatykityksellä. Jos hän ei keksinyt tikusta asiaa, niin laitteli vaan sydän- ja rakkausemojeita peräkkäin. Joka kerta kun huomasi minun olevan paikalla WA:ssa, alkoi välittömästi naputtelemaan kyselyä missä olen, mitä teen jne. Kiertokautta yritti kaivella myös että enhän vain ole jonkun muun seurassa.
Joka ikinen päivä olisi pitänyt nähdä eikä eroon meinannut päästä. Hän väkisin saattoi minut töihin ja oli töistä tullessani jo norkoilemassa asuntoni edustalla odottelemassa. Kun sanoin kaipaavani omaa aikaa, hän auliisti totesi että tottakai. - ja meni läheiseen kauppakeskukseen josta tykitti viestiä kuinka hänellä on tylsää ja joko joko joko olen saanut oman aikani.
Hän roikkuin jatkuvasti fyysisesti kiinni minussa. Tykkään itsekin läheisyydestä, mutta sellaisen satakiloisen takiaisen kanssa alkoi jo tosissaan ahdistamaan.
Hän raijasi luokseni kukkia, suklaata ja jos vaikka mitä krääsää "lahjoina" lähes päivittäin.
Viimeinen pisara oli, kun hän ilmoitti irtisanoneensa oman asuntonsa ja katselevansa uutta naapurustostani. Paitsi että ei oikeasti katsellut asuntoa yhtään mistään vaan luuli että ottaisin hänet luokseni asumaan. En todellakaan ottanut.