Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 43-vuotias. Elän avoliitossa. Olen kolmen lapsen äiti ja yhden lapsen lapsen iso-äiti. Kävely ja pyöräily ja ulkoilu kuuluvat harrastuuksiini. Kodin sisustaminen ja yhdessäolo avopuolison kanssa pitää parisuhteen hyvässä kunnossa

Vierailija
14.06.2021 |

Näin tärkeän tekstin on kokoomusehdokas Helsingissä saanut aikaan.
Tässä koko teksti:
"Olen 43-vuotias.
Elän avoliitossa.
Olen kolmen lapsen äiti ja yhden lapsen lapsen iso-äiti.
Kävely ja pyöräily ja ulkoilu kuuluvat harrastuuksiini.
Kodin sisustaminen ja yhdessäolo avopuolison kanssa pitää parisuhteen hyvässä kunnossa.
Lasten ja lapsen lapsen perheen kanssa yhdessä oleminen on meille erityisen tärkeää."

Äänestäisitkö sinä tämmöistä ihmistä? Ei sano sanaakaan, mihin asioihin haluaisi vaikuttaa.

Muutenkin kun selasin Helsingin kokoomus-ehdokkaat, ei ne miltään tavallisilta suomalaisilta nimineen vaikuttaneet.. Ehkä kymmenesosalla oli suomalainen nimi edes, kaikki melkein jotain aatelisia tai muita. Joukossa sitten näitä kodinsisustajia jotka kuvittelee olevansa parempaa väkeä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso-äiti

Vierailija
2/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestäisi. Minua naisena tympii se, kuinka osa naispuolisista vaaliehdokkaista keskittyy lähinnä oman äitiytensä ja vaimoutensa korostamiseen unohtaen kokonaan kertoa siitä, mitä asioita he ajavat ja miksi. Kaipa he ovat sitä tyyppiä, jonka mielestä äitiys pätevöittää kaikkeen ja tekee muutenkin naisesta automaattisesti hyvän ja luotettavan ihmisen. Ehkä joistain tekeekin. Mutta, en silti äänestä ketään, joka mainostaa itseään pelkällä yksityiselämällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun sen verran pienellä paikakunnalla että mainoksen perusteella ei tarvitse ketään äänestää. Olen päässyt kysymään useammalta ehdokkaalta suoraan mitä jän kannattaa ja mitä ei. Mielenkiintoista keskustelua on käydä myös naapurikunnan eli työnantajani ehdokkaiden kanssa.

Vierailija
4/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso-äiti

Big-Mama

Vierailija
5/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kodin sisustaminen ja yhdessäolo avopuolison kanssa pitää parisuhteen hyvässä kunnossa."

Näillä keinoin saadaan pettämiset ja avioerot loppumaan! Onko olennaista siis, että koti sisustetaan nimenomaan yhdessä avopuolison kanssa vai se, että nainen sisustaa kodin ja sitten on siellä kodissa avopuolisonsa kanssa yhdessä?

Vierailija
6/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso-äiti

Ja lapsen lapsi

Voihan jööses, no pääsikö tämä kirjoitustaidoton läpi?

Vierailija
7/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että on jo isoäti tuossa iässä. Nykyään aletaan miettimään vasta ensimmäisen lapsen tekemistä nelikymppisenä.

Vierailija
8/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli?

Vierailija
9/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen ulkokultainen ehdokas ..ihanaa kun on asiat kivasti...😂😂😂😂

Vierailija
10/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
11/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök ja ei. Suomeksi sanottuna tyhjäpää, jolla ei mitään tavoitteita elämässä tai ajatuksia yhtään mistään. 

Vierailija
12/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa tykkääkö joku tuntematon sisustaa ja viettää aikaa kenen kanssa. Mietinki tätä alotusta et miksi joku tällaista palstalla kertoo, että onko vähän yksinkertainen tms.

Vierailija
13/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso-äiti

Ja lapsen lapsi

Voihan jööses, no pääsikö tämä kirjoitustaidoton läpi?

52 äänellä ei Helsinkissä tule valituksi, mutta toki nekin äänet oli ihan hyvä lisä kokomukselle.

Vierailija
14/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestäisi. Minua naisena tympii se, kuinka osa naispuolisista vaaliehdokkaista keskittyy lähinnä oman äitiytensä ja vaimoutensa korostamiseen unohtaen kokonaan kertoa siitä, mitä asioita he ajavat ja miksi. Kaipa he ovat sitä tyyppiä, jonka mielestä äitiys pätevöittää kaikkeen ja tekee muutenkin naisesta automaattisesti hyvän ja luotettavan ihmisen. Ehkä joistain tekeekin. Mutta, en silti äänestä ketään, joka mainostaa itseään pelkällä yksityiselämällään.

Eikös Huhtasaaren vaalislogan ollut aikoinaan "äitinä ja naisena minä tiedän"

Vierailija
15/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Huhtasaaren vaalislogan ollut aikoinaan "äitinä ja naisena minä tiedän"

Vaikka olisi pitänyt olla "lunttaamalla minä tiedän".

Vierailija
16/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian auvoista ja epäuskottavaa. Toi on varmasti sellanen uutta nuoruttaan elävä minihame ja korkosaapikkaat tyyppinen pubiruusu. Varmasti salaa mollaa muita naisia, koska on itse "kunnon nainen ja VAIMO". Hei hyi...

Vierailija
17/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen Kokoomuksen kansanedustaja Helsingistä, koulutukseltani valtiotieteen tohtori ja ekonomisti. Olen Helsingin Kokoomuksen pormestariehdokas. Vaalitunnukseni on Kestävän kasvun Helsinki. Ajatuksiini voi käydä tutustumassa osoitteessa.."

Ei mun ääntäni saisi tuollakaan mainoksella tai ainakin pitäisi tutustua niihin ajatuksiin tarkemmin esim. tuosta osoitteesta.

Vierailija
18/18 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi muten ihmeessä aikuiset ihmiset puhuu mun äidistä nimimerkin takaa näin ? Eikö teille ole opetettu käytöstapoja jos ei ole hyvää sanottavaa niin ollaan hiljaa ?

Jokaisella ehdokkaalla on omat juttunsa ja mitä haluaa esille tuoda ja sanoa kukaan ei sitä ole kieltänyt ?

Osalla ehdokkaista ei edes tekstiä lukenu niin siitä onkin sitten hyvä lähteä äänestämään kun mitää tiedä..

Hyvinhän toi mamma sai ääniä ensikertalaisena 🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä